تور قشم اقساطی

برای خرید تور های اقساطی با ما تماس بگیرید!

تور قشم اقساطی

تور قشم اقساطی

فهرست مطالب:

4.8/5 - (5 امتیاز)

بررسی تور اقساطی قشم

تور اقساطی قشم مانند تور اقساطی کیش بهترین گزینه برای ایرانیان عزیز جهت بازدید به جزیره های زیبا داخلی می باشد. جزیره قشم اخیراً مورد توجه بسیار از گردشگران قرار گرفته، به گونه ‌ای که ایرانیان بسیاری به این جزیره زیبا و لذت بخش سفر می‌ کنند. قشم بزرگترین جزیره ایران و خلیج فارس به حساب می‌ آید. این جزیره زیبا در استان هرمزگان واقع شده است و در دوران ساسانیان اسم این جزیره ابرکاوان بوده است. اما اکنون با نام درگهان شناخته می ‌شود. درگهان در واقع در منطقه شمالی جزیره قشم قرار گرفته است و بیشتر مرکز خرید به حساب می‌آید.

بهترین زمان سفر به قشم

بهترین زمان برای سفر به جزیره قشم اوایل آذر ماه تا فروردین ماه می باشد. در صورتی که قصد دارید در فضای باز اقامت نمایید توصیه می کنیم که از اوایل دی ماه تا اواخر بهمن ماه به این جزیره زیبا سفر کنید. در این فاصله زمانی بارش ‌های بسیار کمی رخ می ‌دهد. در این زمان متوسط دمای هوا ۲۰ درجه سانتیگراد می باشد و از ۲۵ درجه سانتیگراد به هیچ عنوان بیشتر نمی‌ گردد، به گونه‌ ای که آب و هوایی بهاری و بسیار مناسب برای ماجراجویی و گشت و گذار دارد.

در صورتی که قصد دارید برای خرید به جزیره قشم سفر کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که در فصل تابستان که این شهر زیبا بسیار خلوت می‌ گردد و کلیه بازار ها و مراکز خرید آن از سیستم سرمایشی قوی و مطلوب برخوردار اند، به این شهر زیبا سفر کنید. زیرا شهر و مراکز خرید بسیار خلوت اند و شما به راحتی می توانید کار خود را انجام دهید.

بهترین زمان سفر به قشم

اگر جز افراد علاقمند به تماشا و شرکت در مراسم های زیبای محلی هستید، زمان برگزاری این جشن ها در آخر تیر ماه می باشد. جشن ‌هایی که مربوط به استقبال از نوروز اند در اواخر سال و اوایل سال جدید، جشن‌ های نخل خرما در آخر شهریور ماه و جشن میگو در ۲۴ و ۲۵ ماه آبان همراه با نمایش‌ های آثار صنایع دستی در جزیره قشم برگزار می گردند. شما مسافران عزیز می توانید بر اساس هدف و علاقه خود بهترین زمان را جهت سفر به این جزیره باشکوه انتخاب نمایید.

پیشنهاد می‌کنیم تور اقساطی چین هم مطالعه کنید😍

جاذبه های سفر به قشم

جزیره ی ناز: جزیره ناز دارای سه صخره دیدنی می باشد. امواجی که به این صخره ‌ها برخورد می‌ کنند بسیار دیدنی و جذاب هستند. به همین خاطر به شما عزیزان پیشنهاد می ‌کنیم در صورتی که به جزیره قشم سفر کردید حتماً از این جزیره دیدن نمایید. در این جزیره بومیانی زندگی می کنند که در زمانی که آب دریا بالا است می‌توانند اگر به حنا علاقه‌مند باشید طرحی زیبا را با استفاده از حنا بر روی دستان شما بکشند. همچنین صنایع دستی جذاب و زیبایی توسط بومیان این منطقه تهیه می‌ شود که شما می توانید برای سوغاتی آن ها را خریداری کنید.

دره ی ستارگان: این دره یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری جزیره قشم است که می توانید در تور اقساطی قشم خود آن را دیدن کنید. این دره دارای صخره هایی است که در طی زمان دچار تغییراتی شده اند و برخی آن ها را به شکل موجودات عجیب در نظر می‌ گیرند. علت این که این دره  به نام ستارگان مشهور می باشد، این است که بومیان بر این باور اند که در این محل ستاره ای به صخره ای برخورد کرده و در نتیجه آن اشکال مختلف و عجیب صخره ‌ها به وجود آمده اند.

تنگه ی چاهکوه: این تنگه زیبا و دیدنی از کوه هایی که در میان آن ها چاه‌ هایی قرار گرفته، تشکیل شده است. شما می توانید در تور اقساطی قشم خود به بازدید این تنگه جذاب و معروف بپردازید و از دیدن آن لذت ببرید.

قیمت تور اقساطی قشم

قیمت تور اقساطی قشم و تمام تور ها مانند تور اقساطی انتالیا، به عوامل و معیار های مختلفی بستگی دارد و آگاهی از قیمت تور اقساطی قشم هنگام سفر به این جزیره زیبا از اهمیت بالای برخوردار است. از جمله عواملی که در قیمت تور موثر تور قشم موثر اند می توان به محل اقامت شما در قشم، خدمات جانبی تور قشم مانند راهنما و تور لیدر، سیم کارت، تغذیه، گشت شهری و غیره، جا به جایی درون شهری، ترانسفر فرودگاهی، بازدید ها و همچنین وسیله نقلیه سفر اشاره نمود.

قیمت تور اقساطی قشم

وب سایت با ما سفر دارای ۱۰ سال سابقه کاری در زمینه عرضه تور اقساطی شهر های ایران و همچنین کشور های خارجه از جمله تور هند، تور مالدیو، تور ارمنستان، تور بلغارستان و غیره می‌ باشد و شما عزیزان می توانید با مراجعه به این سایت تور اقساطی قشم را در بهترین قیمت خریداری فرمایید.

جغرافیای جزیره قشم

پیش از برنامه‌ریزی برای تور قشم اقساطی، بهتر است با جغرافیای مقصد بیشتر آشنا شویم. جزیره قشم در شمال شرقی با تنگه هرمز ارتباط دارد و از شرق به جزیره لارک و از جنوب به جزیره هنگام می‌رسد. از جنوب غربی نیز با تنب بزرگ، تنب کوچک و جزیره ابوموسی هم‌مرز است.

مساحت جزیره قشم حدود 1500 کیلومتر مربع است و دارای 69 روستا و ناحیه است. شهر قشم به دلیل موقعیت استراتژیکی خود، مهم‌ترین شهر جزیره محسوب می‌شود. این جزیره به طور کلی دارای هفده بندر مهم صید و بازرگانی است. آگاهی از جغرافیای قشم می‌تواند تجربه تور اقساطی شما را کامل‌تر کند.

مهم‌ترین سواحل جزیره قشم شامل موارد زیر می‌باشند:

  • ساحل زیتون
  • ساحل سیمین
  • ساحل ناز
  • ساحل سوزا
  • ساحل مسن
  • ساحل لافت
  • ساحل شیب دراز
  • ساحل سلخ
  • ساحل دوستکو

جغرافیای جزیره قشم

بهترین فصل برای سفر به تور اقساطی قشم

بهترین فصل برای سفر به تور اقساطی به جزیره قشم بدون شک بهار و تابستان است. در این دوره‌ها اقیانوس آبی و دریای خلیج‌فارس با آب‌وهوای ملایم و خنک، سفری دلپذیر و استراحتی را فراهم می‌آورند.

آب‌وهوای معتدل بهار و تابستان، امکان انجام فعالیت‌هایی مانند شنا، غواصی، قایق‌ سواری، و تفریحات ساحلی را به همراه دارد. همچنین در این فصول، زیبایی‌های طبیعی جزیره قشم، از جمله سواحل زیبا، پارک‌های دریایی، و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی مانند قلعه فلک‌الافلاک و معبد نخل تاریخی با نور خورشید بهتر به چشم می‌آیند.

بنابراین، اگر برای تجربه لحظاتی آرام و شگفت‌انگیز به قشم سفر می‌کنید، بهار و تابستان بهترین زمان‌هایی هستند که از فصل‌های خوبی برای این سفرهای اقساطی بهره‌مند خواهید شد.

مزایای سفر به قشم اقساطی با شرکت با ما سفر

اگر با شرکت با ما سفر تور اقساطی به جزیره قشم بروید، به شما تضمین می‌شود که تجربه‌ای خاص و راحت را تجربه کنید. با این شرکت، شما بهترین هتل‌ها را برای اقامت انتخاب می‌کنید که همه امکانات لازم را برای راحتی شما فراهم می‌کنند. علاوه بر این، سفر شما با هواپیما برگزار می‌شود که این امر از جنبه‌های ایمنی و راحتی شما در طول سفر مراقبت می‌کند.

یکی از مزایای بزرگ سفر با شرکت با ما سفر این است که برای شما بیمه مسافرتی رایگان صادر می‌شود. این بیمه شامل پوشش‌های مختلفی مانند حوادث شخصی، بیماری‌های ناگهانی، و ضایعات متعلقات شما در سفر می‌شود که شما را از هرگونه مشکل مالی مرتبط با این موارد محافظت می‌کند.

با انتخاب شرکت با ما سفر برای سفر به قشم اقساطی، شما به راحتی و با اطمینان بهترین خدمات را از لحاظ اقامتی، حمل و نقل هوایی، و حفاظت از مالی خود خواهید داشت، تجربه‌ای که به خاطر می‌ماند و لذت بخش است.

چرا همراه تور اقساطی به قشم سفر کنیم؟

ممکن است برای شما نیز این سؤال بروز پیدا کند که چرا باید به همراه تور اقساطی به قشم سفر کنیم؟ پاسخ ساده است تنها کافی است کمی در خصوص دلایلی که برای شما آورده‌ایم کمی تفکر کنید!

  • مقرون به صرفه بودن

امروزه آژانس‌های مسافرتی با ایرلاین‌ها و هتل‌های متنوعی در ارتباط هستند، همین موضوع نیز باعث شده است که شما بتوانید بهترین‌ها را با دستی باز انتخاب کنید. علاوه بر این موضوع شما با انتخاب تور اقساطی قسم دیگر نگران هزینه‌های سنگین سفر خود نخواهید بود و می‌تواند به لوکس‌ترین حالت ممکن سفر خود را بگذرانید و نگران هزینه‌های سفر نباشید.

  • برنامه ریزی لحظه به لحظه سفر

در زمانی که شما به صورت تور اقساطی به قشم سفر می‌کنید دیگر نگران هزینه‌های بلیط رفت و برگشت خود نیز نخواهید بود؛ زیرا از قبل تمام و کمال پرداخت شده است و برنامه ریزی دقیقی داشته است. شما با تور قشم می‌توانید برنامه ریزی لحظه ه لحظه سفر خود را در دست داشته باشید و دیگر نگران بی برنامه بودن در این منطقه نباشید و تنها تمرکز خود را بر روی لذت بردن از سفر بگذارید.

  • بیمه مسافرتی

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های تور اقساطی قشم داشتن بیمه مسافرتی می‌باشد. با استفاده از این مزیت دیگر نگران اتفاقات ناخوشایند ناگهانی در سفر خود نباشید و سفری آرام را تجربه کنید.

  • گردش داخل جزیره

در صورتی که شما همین حالا تور اقساطی قشم را خریداری کنید دیگر نگران گردش در داخل جزیره قشم نخواهید بود؛ زیرا از قبل شما میتوانید مکان‌های مورد نظر خود را برای بازدید انتخاب کنید و با داشتن برنامه‌ای دقیق از برنامه خود لذت ببرید.

نکات خرید تور اقساطی قشم

شما برای آن که بتوانید تور اقساطی قشم را انجام دهید بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • شما باید با توجه به بودجه ای که در دست دارید و نحوه سفر خود پرواز، هتل، تاریخ و مدت زمان اقامت خود را مشخص کنید
  • لازم به ذکر است تورهای اقساطی معمولاً نیازمند به پیش پرداخت هستند و باقی مانده مبلغ بعد از سفر در طی اقساطی شدن پرداخت می‌شوند
  • شما تنها کافی است بدون داشتن ضامن چک صیادی را که در سامانه صیاد ثبت شده است را ارائه دهید
  • شما می‌توانید هزینه باقی مانده از سفر را در طی 3 الی 10 ماه قسط بندی کنید و نگران هزینه‌های آن نباشید
  • تور اقساطی قشم دارای کارمزد بسیار ناچیز بوده در نتیجه با خیالی آسوده به سراغ خرید آن بروید

نکات خرید تور اقساطی قشم

مدارک مورد نیاز خرید تور اقساطی قشم

شما برای خرید تور اقساطی قشم نیازمند به جمع آوری مدارک به خصوصی هستید. این مدارک عبارت‌اند از:

  • به تعداد اقساطی مورد نظر باید چک صیادی را به کارشناسان ما ارائه دهید. به این نکته توجه داشته باشید در این راه تنها چک صیادی قابل قبول خواهد بود
  • شما باید به ازای کل مبلغ تور یک برگه چک صیادی را ارائه دهید، لازم به ذکر است تنها باید از چک صیادی در این راه استفاده کنید.
  • کارشناسان ما به شما فرم مورد نظر را ارائه می‌دهند و شما باید فرم را با اطلاعات کامل و دقیق پر کنید و توسط شما امضا شود
  • شما برای خرید تور اقساطی قشم نیازمند به مدارک شخصی اعم از کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، پاسپورت و… خواهید بود

سخن پایانی

شما عزیزان همین الان می‌توانید با استفاده از شرکت با ما سفر تور اقساطی قشم را خریدای کنید، و هرچه سریعتر به این جزیره خوب سفر کنید، هم چنین باید گفت، با ما سفر مرجع اصلی فروش تور اقساطی در ایران با بیش از ۱۰ سال سابقه موفق می ‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین بلاگ های ما

بازگشت
مشاوره تلفنی
تماس با پشتیبانی