تور قشم اقساطی

5/5 - (2 امتیاز)

 

جزیره زیبای قشم در کشور ایران از جمله بزرگترین جزیره های غیر مستقل جهان به حساب می آید که وسعت آن به اندازه دو برابر و نیم جزیره بحرین می باشد. این جزیره دارای مساحتی به اندازه ۱۴۹۱ کیلومتر مربع در استان زیبای هرمزگان و در تنگه هرمز واقع شده است. این جزیره به علت موقعیت جغرافیایی که دارد از کاربرد ها و اهمیت بالایی برخوردار می ‌باشد.

تور اقساطی قشم

تور اقساطی قشم بهترین گزینه برای ایرانیان عزیز جهت بازدید این جزیره زیبا می باشد.  جزیره قشم اخیراً مورد توجه بسیار از گردشگران قرار گرفته، به گونه ‌ای که ایرانیان بسیاری به این جزیره زیبا و لذت بخش سفر می‌ کنند. قشم بزرگترین جزیره ایران و خلیج فارس به حساب می‌ آید. این جزیره زیبا در استان هرمزگان واقع شده است و در دوران ساسانیان اسم این جزیره ابرکاوان بوده است. اما اکنون با نام درگهان شناخته می ‌شود. درگهان در واقع در منطقه شمالی جزیره قشم قرار گرفته است و بیشتر مرکز خرید به حساب می‌آید.

تور اقساطی قشم

بهترین زمان سفر به قشم

بهترین زمان برای سفر به جزیره قشم اوایل آذر ماه تا فروردین ماه می باشد. در صورتی که قصد دارید در فضای باز اقامت نمایید توصیه می کنیم که از اوایل دی ماه تا اواخر بهمن ماه به این جزیره زیبا سفر کنید. در این فاصله زمانی بارش ‌های بسیار کمی رخ می ‌دهد. در این زمان متوسط دمای هوا ۲۰ درجه سانتیگراد می باشد و از ۲۵ درجه سانتیگراد به هیچ عنوان بیشتر نمی‌ گردد، به گونه‌ ای که آب و هوایی بهاری و بسیار مناسب برای ماجراجویی و گشت و گذار دارد.

در صورتی که قصد دارید برای خرید به جزیره قشم سفر کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که در فصل تابستان که این شهر زیبا بسیار خلوت می‌ گردد و کلیه بازار ها و مراکز خرید آن از سیستم سرمایشی قوی و مطلوب برخوردار اند، به این شهر زیبا سفر کنید. زیرا شهر و مراکز خرید بسیار خلوت اند و شما به راحتی می توانید کار خود را انجام دهید.

اگر جز افراد علاقمند به تماشا و شرکت در مراسم های زیبای محلی هستید، زمان برگزاری این جشن ها در آخر تیر ماه می باشد. جشن ‌هایی که مربوط به استقبال از نوروز اند در اواخر سال و اوایل سال جدید، جشن‌ های نخل خرما در آخر شهریور ماه و جشن میگو در ۲۴ و ۲۵ ماه آبان همراه با نمایش‌ های آثار صنایع دستی در جزیره قشم برگزار می گردند. شما مسافران عزیز می توانید بر اساس هدف و علاقه خود بهترین زمان را جهت سفر به این جزیره باشکوه انتخاب نمایید.

جاذبه های سفر به قشم

جزیره ی ناز: جزیره ناز دارای سه صخره دیدنی می باشد. امواجی که به این صخره ‌ها برخورد می‌ کنند بسیار دیدنی و جذاب هستند. به همین خاطر به شما عزیزان پیشنهاد می ‌کنیم در صورتی که به جزیره قشم سفر کردید حتماً از این جزیره دیدن نمایید. در این جزیره بومیانی زندگی می کنند که در زمانی که آب دریا بالا است می‌توانند اگر به حنا علاقه‌مند باشید طرحی زیبا را با استفاده از حنا بر روی دستان شما بکشند. همچنین صنایع دستی جذاب و زیبایی توسط بومیان این منطقه تهیه می‌ شود که شما می توانید برای سوغاتی آن ها را خریداری کنید.

دره ی ستارگان: این دره یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری جزیره قشم است که می توانید در تور اقساطی قشم خود آن را دیدن کنید. این دره دارای صخره هایی است که در طی زمان دچار تغییراتی شده اند و برخی آن ها را به شکل موجودات عجیب در نظر می‌ گیرند. علت این که این دره  به نام ستارگان مشهور می باشد، این است که بومیان بر این باور اند که در این محل ستاره ای به صخره ای برخورد کرده و در نتیجه آن اشکال مختلف و عجیب صخره ‌ها به وجود آمده اند.

تنگه ی چاهکوه: این تنگه زیبا و دیدنی از کوه هایی که در میان آن ها چاه‌ هایی قرار گرفته، تشکیل شده است. شما می توانید در تور اقساطی قشم خود به بازدید این تنگه جذاب و معروف بپردازید و از دیدن آن لذت ببرید.

تور اقساطی قشم

قیمت تور اقساطی قشم

قیمت تور اقساطی قشم به عوامل و معیار های مختلفی بستگی دارد و آگاهی از قیمت تور اقساطی قشم هنگام سفر به این جزیره زیبا از اهمیت بالای برخوردار است. از جمله عواملی که در قیمت تور موثر تور قشم موثر اند می توان به محل اقامت شما در قشم، خدمات جانبی تور قشم مانند راهنما و تور لیدر، سیم کارت، تغذیه، گشت شهری و غیره، جا به جایی درون شهری، ترانسفر فرودگاهی، بازدید ها و همچنین وسیله نقلیه سفر اشاره نمود.

وب سایت با ما سفر دارای ۱۰ سال سابقه کاری در زمینه عرضه تور اقساطی شهر های ایران و همچنین کشور های خارجه از جمله تور هند، تور مالدیو، تور ارمنستان، تور بلغارستان و غیره می‌ باشد و شما عزیزان می توانید با مراجعه به این سایت تور اقساطی قشم را در بهترین قیمت خریداری فرمایید.