تور تایلند اقساطی

5/5 - (3 امتیاز)

 

کشور‌های بسیاری در جهان وجود دارند که به مقصد سفر ما ایرانیان تبدیل شده‌اند اما به دلیل نوسان نرخ ارز و گران شدن هزینه‌های تورهای خارجی، بسیاری تصمیم می‌گیرند که قید سفر را بزنند یا آنها را محدود کنند. در این بین تایلند یکی از کشورهای فوق‌العاده‌ای است که در سال‌های اخیر مورد توجه گردشگران ایرانی قرار گرفته است و اغلب افراد دوست دارند که برای یکبار هم شده، سفر کردن به این کشور را تجربه کنند. در این بین تهیه تور اقساطی تایلند به شما کمک خواهد کرد که هزینه‌های سفر خود را مدیریت کنید و هر چه زودتر برنامه سفر خود را ترتیب دهید و در فاصله زمانی مناسب، بعد از هزینه سفرتان را پرداخت کنید. اگر شما هم در حال فکر کردن به رزرو تور تایلند اقساطی هستید، پیشنهاد می‌کنیم توضیحات این بخش را مطالعه کنید تا به بهترین گزینه سفر خود برسید.

تور اقساطی تایلند

تور تایلند اقساطی

تایلند به عنوان سرزمین هزاران معبد، با زیباترین و مجلل‌ترین معابد بودایی برای بسیاری از ایرانی‌ها به مقصد سفر تبدیل شده است. این کشور با آب و هوایی فوق‌العاده، غذاهای خوشمزه، جاذبه‌های طبیعی و دیدنی و جزایر و سواحل شنی و آیین‌های سنتی سالانه پذیرای گردشگران بسیاری از سرتاسر دنیا است. سرتاسر این کشور، سرزمین لبخند برای گشت و گذار بسیار مناسب است و با تهیه تور تایلند به صورت اقساطی می‌توانید از تمام این امکانات و جاذبه‌ها به خوبی استفاده کنید.

سفر به جنوب شرق آسیا و سفری لاکچری به تایلند، نیاز به مدیریت هزینه‌ها دارد، در این بین تور اقساطی تایلند به شما کمک خواهد کرد که به خوبی هزینه‌های خود را مدیریت کنید و تعطیلاتی فراموش نشدنی را برای خود و خانواده‌تان به ارمغان آورید. پس اگر به دنبال انجام تفریحات آبی، آفتاب گرفتن، شنا و غواصی در سواحل خیر کننده آن هستید، بهتر است بین نوامبر و اوایل آوریل به این کشور سفر کنید.

باید تهیه تور تایلند اقساطی می‌توانید با حضور در مکان‌های دیدنی متنوع این سرزمین از معابد باستانی تا کاخ‌ها، موزه‌ها، بازارها، کلاب‌های شبانه و غیره هیجان زده شوید.

ویژگی تهیه تور اقساطی تایلند

بنابراین از امتیازات تهیه تور تایلند اقساطی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سفر به تایلند در مقایسه با دیگر کشور‌های خارجی، یک مقصد گردشگری ارزان خواهد بود.
  • شما با تهیه پکیج تور تایلند می‌توانید با صرف هزینه کمتر یک سفر خارجی با کیفیت بالا را تجربه کنید.
  • با رزرو تور تایلند می‌توانید در جشنواره‌ها و فستیوال‌های هیجان‌انگیز این سرزمین مانند جشنواره نور، جشن آب و غیره شرکت کنید.
  • استفاده از ماساژ تایلند با تکیه بر تکنیک طب سنتی از دیگر خدمات آرامش‌بخشی است که با پرداخت هزینه‌ای بسیار کم می‌توانید از آن بهره‌مند شوید
  • حضور در بازارهای سنتی و لوکس تایلند، امکان خرید سوغاتی و لوازم مورد نیاز را برای شما فراهم می‌کند.
  • اگر به دنیای حیات وحش علاقه دارید با حضور در پارک ملی خائو سوک می‌توانید برخی از کمیاب‌ترین حیوانات و پرندگان را در این منطقه مشاهده کنید.

قیمت تور اقساطی تایلند

قیمت تور تایلند اقساطی

قیمت تور اقساطی تایلند به عوامل مختلفی بستگی دارند که از جمله آنها می‌توان به زمان‌بندی سفر، مدت اقامت در کشور مربوطه، محل اقامت، خدمات هتل، نوع شرکت هواپیمایی و غیره اشاره کرد. البته توجه داشته باشید که قیمت تورهای تایلند در ایام خاص از سال اعم از تعطیلات عید نوروز، تعطیلات تابستانی و ایام کریسمس و غیره به شدت افزایش می‌یابد. این افزایش قیمت ناشی از پیک مسافر و افزایش نرخ بلیت هواپیما و هزینه محل اقامت خواهد بود. از آنجایی که قیمت تور تایلند وابسته به نوسانات نرخ ارز است، با افزایش قیمت دلار به طور قطع قیمت تورهای اقساطی نیز در هر لحظه تغییر می‌کند.

اقدامات لازم برای خرید تور اقساطی تایلند

مسافرانی که قصد سفر به تایلند را دارند باید توجه داشته باشند، برای انجام این سفر توریستی نیاز به تهیه ویزا خواهند داشت و باید حداقل یک هفته قبل از سفر اقدام به خرید تور اقساطی تایلند کنند.

در این رابطه ارائه اصل و کپی گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار، دو قطعه عکس 4*6 ، اصل و کپی مدارک هویتی اعم از شناسنامه و کارت ملی، اثبات تمکن مالی به ازای هر نفر از جمله شرایطی است که مسافران باید نسبت به تهیه آنها اقدام کنند. متقاضیان سفر به تایلند با استفاده از تور اقساطی تایلند از امکانات و خدماتی مانند بلیت پرواز رفت و برگشت، ویزای توریستی، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، اقامت با صبحانه، لیدر فارسی زبان و غیره بهره‌مند خواهند شد.

پس اگر نگران پرداخت هزینه‌های سفر خود هستید، کافی است تور اقساطی تایلند را تهیه کنید.

نحوه خرید تور اقساطی تایلند

برای خرید تور اقساطی تایلند راه‌های مختلفی وجود دارد که بستگی به شرایط شما مسافران گرامی دارد. اگر قصد خرید تور تایلند به صورت اقساطی را دارید، بهترین اقدام خرید اینترنتی و غیر حضوری است. با مراجعه به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتی می‌توانید فرم مورد نظر را تکمیل کنید و اقدامات اولیه برای رزرو تور را انجام دهید. در پکیج ارائه شده توسط دفاتر می‌توانید جزئیات برنامه سفر را مشاهده کنید و مطابق با علاقه‌مندی و شرایط خود، نسبت به انتخاب خطوط هواپیمایی مختلف، محل اقامت و تورهای ترکیبی با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مناسب اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با کارشناسان دفاتر تماس بگیرید تا کارهای مربوط به رزرو تور را به صورت غیر حضوری برای شما مسافران انجام دهند. البته در صورت امکان و داشتن فرصت کافی می‌توانید برای رزرو تور مورد نظر خود با مقاصد داخلی و خارجی به دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به صورت حضوری مراجعه کنید و از شرایط و جزییات تورها اطلاعات لازم را کسب کنید.

کلام آخر

کشور‌ها و شهر‌های بسیاری در سرتاسر جهان وجود دارند که می‌توانیم به آنها سفر کنیم اما تایلند جزو معدود کشورهایی است که برای یکبار هم شده باید سفر به آن را تجربه کنید. اگر نگران پرداخت هزینه‌های سفر خود هستید، کافی است تور اقساطی تایلند ارائه شده توسط شرکت باما سفر را تهیه کنید. در واقع این شرکت در راستای تسهیل فرآیند سفر شما هموطنان گرامی، شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته است تا با خرید تور اقساطی با خیال آسوده‌تری، چمدان‌های خود را به مقصد یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری جهان ببندید. پس اگر تمایل به سفر به این سرزمین را دارید، می‌توانید از شرایط اقساطی تور تایلند بهره‌مند شوید و باما سفر، سفر خوشی را تجربه کنید.