تور عمان اقساطی

5/5 - (2 امتیاز)

 

کشور باشکوه عمان در تمامی فصول از آب و هوایی گرم و آفتابی برخوردار می باشد. در این کشور زیبا در فصل زمستان دمای هوا معمولا در بین ۱۷ تا ۲۵ درجه ی سانتی گراد می باشد و دمای هوا در فصل تابستان حدودا ۳۰ تا ۴۰ درجه ی سانتی تغییر می کند. در ارتفاعات عموما هوا سرد است و در کشور عمان نیز در ارتفاعات به هنگام شب، هوا بسیا ر سرد است.

تور عمان اقساطی

تور اقساطی عمان

مردم عمان اهمیت بسیار زیادی به آداب‌  و رسوم و فرهنگ های خود می دهند به گونه ای که در نوع رفتار و پوشاک آن ها می توانید به خوبی این مورد را مشاهده نمایید. این کشور باشکوه از ساختمان ها و مکان های خاص و دیدنی بسیاری برخوردار می باشد که توصیه می کنیم در سفر خود به عمان حتما از آن ها بازدید نمایید. مردم این سرزمین هر کدام دارای فرهنگی خاص و جشن های ویژه ای می باشند به گونه ای که هنگام سفر به عمان می توانید به راحتی جشن های مورد علاقه ی خود را انتخاب نمایید و در آن ها شرکت کنید. در این سرزمین امن و زیبا، به خصوص در مسقط، می توان جاذبه های گردشگری و دیدنی فراوانی یافت و اگر جز افرادی هستید که به ورزش‌ ها و فعالیت های پر جنب و جوش طبیعت گردی علاقه مند اند، توصیه می کنیم حتما تور اقساطی عمان را تهیه فرمایید و سفری  لذت بخش و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

کشور باشکوه عمان از سمت جنوب با ایران همسایه است و این سرزمین از جمله کشور های عربی حوزه ی خلیج فارس به حساب می اید. این کشور باشکوه مردمانی مهربان و خوش برخورد دارند، به همین خاطر بسیاری از افراد جهت زندگی در آن به این سرزمین مهاجرت می کنند. این سرزمین از جاذبه های گردشگری متنوع و گوناگونی برخوردار است به گونه ای که مسافران و گردشگران فراوانی جهت گشت و گذار و بازدید از جاذبه های گردشگری آن به این کشور زیبا سفر می کنند. در ایام عید قیمت کالا ها و اجناس در عمان بسیار مناسب است و با توجه به این که این کشور به ایران نزدیک است، توصیه می کنیم در این زمان‌ حتما به این سرزمین زیبا و دیدنی سفر کنید.

بهترین زمان سفر به کشور عمان

کشور عمان اب و هوایی بیابانی گرمسیری دارد و به شهر های زیبایی مانند دبی و مکزیک تا حدودی شباهت دارد. تابستان های این کشور بسیار گرم و مرطوب اند به گونه ای که در طول روز دمای هوا تا ۳۸ درجه ی سانتی گراد تغییر پیدا می کند. فصل پائیز و بهار در کشور عمان تا حدودی گرم است به گونه ای که در این زمان به هنگام شب دما تا ۲۱ درجه ی سانتی گراد می رسد. بنابراین می توان گفت بهترین زمان سفر به عمان، اوایل فصل بهار، زمستان و پائیز می باشد، زیرا در این مواقع هوا نه گرم و نه سرد است و شما گردشگران عزیز می توانید از تفریحات و فعالیت های متنوع و مهیج بهره برده و نهایت لذت را ببرید. از جمله تفریحات مهیج و شور انگیز در این کشور زیبا می توان به گشت و گذار در پارک ها، خرید در مراکز خرید، وقت گذراندن در کنار سواحل و غیره اشاره نمود.

معرفی بهترین هتل های کشور عمان

در این بخش از مقاله ما جهت راهنمایی شما گردشگران عزیز، هتل های خوب و مناسب در کشور عمان جهت اقامت را ذکر می کنیم.

هتل های ۵ ستاره کشور عمان عبارت اند از:

  • Al Bustan Palace A Ritz-Carlton Hotel
  • InterContinental Muscat, an IHG Hote
  • Millennium Resort Salalah
  • W Muscat

بهترین هتل های ۴ ستاره کشور عمان عبارت اند از:

  • Fraser Suites Muscat
  • Royal Tulip Muscat
  • Sheraton Oman Hotel
  • Centara Muscat Hotel Oman

هتل های خوب ۳ ستاره کشور عمان عبارت اند از:

  • IntercityHotel Nizwa
  • Garden Hotel
  • Parkside Plaza Hotel

تور اقساطی استانبول

قیمت تور اقساطی عمان

تور اقساطی عمان عموما ور پکیج های ۴ الی ۵ روزه صورت می گیرد. مسافران و گردشگران عزیز می توانند در کشور زیبا و مهیج عمان در بهترین و با کیفیت ترین هتل های شهر مسقط که پایتخت این سرزمین به حساب می اید، اقامت داشته باشند. قیمت هتل های موجود در این شهر بسیار مناسب و مقرون به صرفه اند به گونه ای از ۱۴ میلیون تومان شروع می گردد.

در تور های اقساطی عمان خدمات‌  و امکاناتی نظیر بیمه ی مسافرتی، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل همراه با صبحانه ی رایگان، بلیط رفت و برگشت، راهنمای فارسی زبان و مواردی از این قبیل ارائه داده می شود. از این رو هنگام خرید بلیط تور عمان با هیچ گونه نگرانی مواجه نخواهید شد و می توانید در صورت نیاز با تغییر هتل و یا پرواز خود قمیت تور عمان مد نظر را با توجه به میزان بودجه ی خود تغییر بدهيد. قیمت تور اقساطی عمان و نیز آفر تور آن در تمامی فصول سال با هم دیگر تفاوت هایی را دارا می باشند. در فصل زیبا و دلنشین بهار با توجه به اینوکه مسافران و گردشگران تعطیلات عید نوروز را در این کشور گذرانده اند، قیمت تور عمان تا حدودی کاهش پیدا می کند. از دیگر معیار ها و عواملی که در کاهش و افزایش قیمت تور های هوایی کشور عمان تاثیر گذار می باشد می توان به بلیط های هواپیما اشاره کرد. از جمله ایرلاین هایی که پرواز مستقیم را برگزار می نمایند می توان به قشم ایر، عمان ایر، ایران ایر، ماهان و غیره اشاره نمود که هر کدام از آن ها دارای بلیط هایی با قیمت های متفاوت و ویژه ای می باشند.

در بین ایرلاین های ذکر شده، پرواز های داخلی نظیر ايران ایر از قیمت پایین تر و به صرفه تری برخوردار می باشند و گردشگران و مسافران عزیز می توانند با تهیه ی تورهایی که در پکیج‌ های ان این پرواز نیز موجود است، توری با قیمت پایین تر و به صرفه تری را تهیه و خریداری بفرمایند. برای خرید تور اقساطی عمان، تور اقساطی بلغارستان  و غیره و همچنین رزرو هتل به باما سفر مراجعه کنید.