تور آنتالیا اقساطی

4.8/5 - (14 امتیاز)

 

شهر زیبای آنتالیا در جنوب­ غربی کشور ترکیه قرار گرفته است. این شهر جاذبه‌های گردشگری بسیاری داشته و سالانه گردشگران زیادی را به­سوی خود جلب می‌نماید. آب و هوای مطلوب و مدیترانه‌ای شهر آنتالیا برای سفر در فصل بهار و تابستان انتخاب مناسبی است. از این­رو همه ساله توریست­های بسیاری به این منطقه زیبای گردشگری در سواحل مدیترانه سفر می­کنند. برای مسافرت به­ این شهر یکی از راه­های مناسب، مسافرت با تورهای گردشگری است. در این مقاله در خصوص شرایط سفر و قیمت تور اقساطی آنتالیا با شما صحبت خواهیم نمود تا شما برای گذراندن تعطیلات خود گزینه مناسبی پیش­رو داشته باشید.

موقعیت جغرافیایی آنتالیا

پیش از انتخاب تور اقساطی آنتالیا بهتر است به شناخت شهر آنتالیا بپردازیم. این شهر در مرکز استان آنتالیا در کشور ترکیه واقع شده­است. از جنوب به دریای مدیترانه منتهی می‌شود. مساحت آن ۱۴۰۰ کیلومتر مربع بوده و دارای مراکز گردشگری و جاذبه‌های توریستی بسیاری است. شهر آنتالیا جزو اولین سکونت گاه‌های بشر در کشور ترکیه به­حساب می‌آید. به­همین دلیل دارای پیشینه تاریخی بسیار غنی است. در این شهر مراکز خرید و فروشگاه‌های معتبر بسیاری قرار دارد. همچنین فستیوال‌ها، نمایشگاه‌ها، کنسرت‌ها و تورهای مسافرتی بسیاری در طول سال در آنجا برگزار می­شود.

تور اقساطی آنتالیا

فرودگاه‌های تور اقساطی آنتالیا

برای سفر به ترکیه با تور اقساطی آنتالیا باید اطلاعاتی در مورد فرودگاه‌های آن داشته باشید. این موضوع تأثیر مستقیمی بر قیمت تور انتخابی می­گذارد. مهمترین و بهترین فرودگاه این کشور فرودگاه اصلی آنتالیا بوده که در مرکز این شهر واقع شده است. پروازهایی که مستقیم از کشور ترکیه انجام می‌شود در این فرودگاه فرود می­آیند. به­همین جهت تور‌هایی که مقصد آنها فرودگاه شهر آنتالیا بوده از قیمت بالاتری نسبت به سایر تورها برخوردار هستند.

فرودگاه اسپارتا یک فرودگاه نظامی است که با مرکز شهر آنتالیا ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه فاصله دارد. داخل این فرودگاه هیچ­گونه مرکز خرید و رستورانی وجود ندارد. به­همین دلیل تورهای مسافرتی، توریست­ها را مستقیم  به هتل محل اقامت می­برند. تورهایی که مقصد آنها فرودگاه اسپارتا تعیین شده است قیمت پایین‌تری دارند و برای تور اقساطی آنتالیا مناسب­تر هستند. یکی دیگر از فرودگاه‌هایی که برای مسافران تورهای آنتالیا در نظر گرفته شده فرودگاه دنیزلی نام دارد. فاصله این محل تا شهر آنتالیا بسیار زیاد بوده و حدود ۵ ساعت است. تورهایی که مقصد آنها فرودگاه دنیزلی بوده نسبت به سایر تورهای آنتالیا قیمت کمتری دارند.

محل اقامت مسافران در تور اقساطی آنتالیا

برای سفر با تور اقساطی آنتالیا باید بدانید، کجا می­خواهید اقامت داشته باشید. شهر آنتالیا دارای هتل‌ها و مراکز اقامت بسیاری بوده که پذیرای مهمانان و گردشگران بسیاری هستند. مراکز اقامت این شهر دارای امکانات متنوعی بوده و قیمت­های مختلفی دارند. البته لازم به ذکر است، مراکز اقامتی که برای گردشگران در نظر گرفته شده از قیمت مناسب‌تری نسبت به هتل‌ها برخوردارند.هتل‌هایی که در شهر آنتالیا وجود دارند امکانات ویژه و برنامه‌های سرگرم کننده متنوعی را برای گردشگران در نظر گرفته­اند. آنها امکان استفاده از انواع خوراکی‌ها را برای مسافران فراهم نموده­اند.

هتل­های Mardan Palace وBarut Lara  از لوکس‌ترین مراکز اقامتی در شهر لارا محسوب می‌شوند. همچنین هتل ویلایی IC Hotels Residence در این شهر برای مسافران خود فضاهای دنجی را در نظر گرفته است و محیطی بسیار شیک و مجللی دارد. هتل­های Liberty،Delphin Palace  و Eski Masa که در این شهر واقع شده­اند، قیمت تقریبا مناسبی دارند. اکثر مراکز نام برده شده در شهرهای ساحلی قرار دارد. هتل فرانکفورت و دروازه هادریان در مرکز شهر قرار داشته و ضمن برخورداری از امکانات مطلوب، هزینه اقامت در آنها بسیار مناسب است.

قیمت تور استانبول اقساطی

جاذبه‌های گردشگری در آنتالیا

یکی از مهمترین ملاک­های مسافرت جاذبه­­های آن شهر است. در همین راستا باید قبل از سفر، اطلاعات گردشگری تور اقساطی آنتالیا را مطالعه نمایید. آنتالیا از لحاظ اماکن گردشگری بعد از شهر استانبول در رتبه دوم قرار دارد. برخی از این مراکز عبارتند از:

دروازه آدریان

این دروازه سال ۱۳۰ پس از میلاد به افتخار ورود امپراطور آدریان در دو طبقه بنا نهاده شد. اما در گذر زمان به دلیل فرسایش یکی از طبقات این دروازه از بین رفته است. هنگامی که از داخل دروازه عبور می‌کنید حکاکی‌ها و تزیینات زیبایی که نشان دهنده شکوه و عظمت معماری دوره عثمانی است بسیار چشم نواز بوده و نظر هر فردی را به خود جلب می‌نماید.

اسکله قدیمی

اسکله قدیمی آنتالیا یکی از اماکن مهم این شهر بوده که باید در زمان سفر با تور اقساطی آنتالیا حتما از آن دیدن نمایید. این محل در دوران سلجوقیان ساخته شده و از مکان‌های گردشگری معروف شهر آنتالیا است. تمام تورهایی که به این شهر مسافرت می‌کنند از آن دیدن می‌نمایند. این محل در خلیج کوچکی قرار گرفته و دور تا دور آن را صخره‌های زیبایی پوشانده است. فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌هایی که در آنجا قرار دارند غذاهای سنتی بسیاری را برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته­اند.

مناره مسجد ییولی

قدیمی‌ترین بنای تاریخی شهر آنتالیا مناره مسجد ییولی است. این مسجد به دستور سلطان علاءالدین کیقباد در سال ۱۳۲۰ میلادی تاسیس گردیده و دارای ۶ گنبد با پایه‌های چهارگوش بوده که یک استوانه هشت ضلعی روی آن قرار دارد. دیدن از این مکان را هنگام سفر با تور اقساطی آنتالیا به شما توصیه می­نماییم.

برگه

در شهر باستانی برگه، باقیمانده ستون‌های پهناوری از امپراطوری‌های بزرگ وجود دارد. برگه شکوه و عظمت سلسله پهناور روم را نشان می‌دهد. در میان خرابه‌های این شهر، مجسمه­های عظیم و غول پیکری از سلاطین این امپراطوری به نمایش گذاشته شده­است. به­همین جهت گردش در این شهر هنگام سفر با تور اقساطی آنتالیا بسیار هیجان­انگیز است.

منار شکسته

این محل یکی از چالش برانگیزترین اماکن گردشگری در شهر آنتالیا محسوب می‌شود. سفر با تور اقساطی آنتالیا زمان مناسبی برای دیدن آنجا است. این محل ساختمان قدیمی معبد رومی بوده که با گذشت زمان تبدیل به کلیسای بیزانتین شده است. معماری این کلیسا شبیه کلیساهای روم است. بعد از ورود اعراب به این شهر، کلیسا تخریب شد و به مسجد تبدیل گردید.

موزه آنتالیا

گردشگرانی که قصد دارند به بررسی تاریخ تمدن این شهر بپردازند، هنگام سفر با تور اقساطی آنتالیا باید از موزه آنجا دیدن نمایند. در این موزه تمام تاریخ آنتالیا و سرگذشت امپراطوری‌ها به نمایش گذاشته شده­است.

ساحل بلک

همجواری با دریای مدیترانه سبب گردیده آنتالیا دارای سواحل جذابی باشد. سواحل زیبا و دلنشین، این شهر را به یکی از بهترین مکان‌های تفریحی دنیا تبدیل کرده­است. ساحل بلک، مکانی برای برگزاری مسابقات آبی است.

ساحل لارا

شهر زیبای لارا، دارای آب‌های کریستالی، سواحل شنی بوده و در شرق شهر آنتالیا قرار گرفته ­است. در این ساحل یک پارک آبی بسیار زیبا که استخر بازی دلفین‌ها است وجود دارد. تور آنتالیا اقساطی، می‌تواند به شما این امکان را بدهد که از سواحل زیبای آن لذت ببرید.

قیمت تور اقساطی آنتالیا

یکی از بهترین زمان‌هایی که سفر به این شهر را با تور اقساطی آنتالیا می‌توانید، انتخاب نمایید بهار و تابستان است. آنتالیا به ­دلیل آب و هوای خوبی که دارد، بهار و تابستان شگفت­انگیزی داشته و برای کسانی که به دنبال آرامش و لذت بردن از هوای مطلوب ساحلی هستند، بسیار مناسب است. هرچند در این زمان قیمت تور و مسافرت در این شهر بالاتر از سایر فصول سال است. اما جاذبه‌های طبیعی آن می‌تواند علت خوبی برای انتخاب این زمان باشد.

در همین راستا می‌توانید به سایت باما سفر مراجعه نمایید و از تورهای اقساطی این مجموعه استفاده کنید. باما سفر شرکت گردشگری معتبری در زمینه تورهای مسافرتی است که بهترین خدمات را به مسافران خود ارائه می­دهد. با مراجعه به این مجموعه و مشورت با کارشناسان گردشگری، می‌توانید تور اقساطی آنتالیا را با قیمت و شرایط مناسب انتخاب نمایید.