تور استانبول اقساطی

5/5 - (4 امتیاز)

 

امروزه بسیاری از مردم به‌ دنبال سفر به استانبول و تفریح در مناطق جذاب و گردشگری کشور ترکیه هستند. یکی از بهترین راه‌های ممکن برای سفر به کشور ترکیه رزرو و خرید تور برای سفر به این کشور است. سفر به ‌همراه تور دارای مزایای بسیار زیادی است و به افرادی که برای اولین‌بار می‌خواهند به کشور ترکیه سفر کنند توصیه می‌شود که حتما از طریق تورهای گردشگری برای سفر اقدام کنند تا از بروز هر گونه مشکل جلوگیری شود و تجربه لذت بخشی داشته باشند؛ این تورها مزایای فوق‌العاده‌ای دارند که ما سعی داریم در ادامه شما را با یکی از بهترین و معتبرترین آن‌ها آشنا کرده و به بررسی شرایط و مزایای رزرو تور اقساطی استانبول بپردازیم.

تور استانبول اقساطی

تور استانبول اقساطی

شاید بپرسید که چرا باید به استانبول سفر کنیم؟ یکی از شگفت‌انگیزترین و زیباترین شهرهای ترکیه، شهر استانبول است که جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. این شهر امروزه به عنوان یکی از جذاب‌ترین شهرها برای مردم سراسر جهان و به خصوص برای ایرانیان محسوب می‌شود. علاوه‌ بر این، این شهر از نظر علمی، سیاسی و تجاری نیز دارای اهمیت فوق‌العاده بوده و بسیاری از افراد برای اهداف مختلف به این شهر سفر می‌کنند. بیشتر زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری که در شهر استانبول وجود دارد، مربوط به دوران امپراطوری بیزانس و عثمانی است و به ‌همین دلیل این شهر توانسته جاذبه‌های تاریخی با قدمت بالایی را در دل خود جای دهد.

یکی دیگر از مهم‌ترین دلایلی که می‌تواند شما را مجاب به رزرو تور اقساطی استانبول کند، غذاهای خوش‌مزه‌ای است که در این شهر پخته می‌شوند. شما می‌توانید در این شهر انواع غذاها و خوراکی‌های خوش‌طعم و مختلف را امتحان کنید و از طعم لذیذ غذاهای خیابانی لذت ببرید و یا وعده‌های غذایی خود را در لوکس‌ترین رستوران‌های استانبول میل کنید.

اگر قصد دارید که با تور اقساطی استانبول به این شهر زیبا سفر کنید، توصیه می‌کنیم بازارهای هفتگی آن را از دست ندهید. بازارهای هفتگی این شهر در بسیاری از محله‌های آن بر پا می‌شوند و شما می‌توانید در این بازارهای رنگارنگ انواع و اقسام شیرینی‌هایی مخصوص، خوراکی های لذیذ و خوش‌مزه، زیتون، پنیر و… را ببینید و هر کدام را که دوست داشتید امتحان کنید.

همچنیین اگر به لوازم آنتیک و عتیقه جات نیز علاقه‌مند هستید می‌توانید به مغازه‌های عتیقه‌فروشی که در سرتاسر ترکیه وجود دارند مراجعه کنید. همان‌ طور که در بالا توضیح دادیم شهر ترکیه انواع و اقسام جاذبه‌های گردشگری را در خود جای داده و می‌تواند یک مکان مناسب برای سفر مطابق تمام سلیقه‌ها باشد.

جاذبه‌های گردشگری تور استانبول قسطی

جاذبه‌های گردشگری تور استانبول قسطی

اگر شما هم قصد رزرو تور اقساطی استانبول را دارید، توصیه می‌کنیم برای آشنایی با مکان‌های تفریحی این شهر توریستی تا پایان همراه ما باشید.

مسجد ایاصوفیه

یکی از پرطرف‌دارترین مکان‌های دیدنی موجود در شهر استامبول، مسجد ایاصوفیه است که یک شاهکار معماری مربوط به دوران بیزانس و عثمانی محسوب می‌شود. این بنا به مدت حدود هزار سال به‌ عنوان کلیسای روم شرقی فعالیت کرده‌ است. این بنا همچنین در قرن پانزدهم به مسجدی عظیم تبدیل شد و امروزه نمادی برای پیوند میان مسیحیت و اسلام محسوب می‌شود. توصیه می‌کنیم که هنگام سفر با تور اقساطی استانبول دیدن این عمارت عظیم و مجلل را از دست ندهید.

برج گالاتا

یکی دیگر از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر استانبول، برج گالاتا است که حدود ۷۰۰ سال پیش ساخته شد. این برج با هدف نظارت بر رفت ‌و آمد و شناسایی کشتی‌ها ساخته شد. اما بعد از مدتی به عنوان زندان و پس ‌از آن نیز برای دیده‌بانی مورد استفاده قرار گرفت. این برج ۶۷ متر ارتفاع داشته و در ۹ طبقه ساخته ‌شده است.

دیدن کلیسای چورا در تور اقساطی استانبول

یکی دیگر از زیباترین مکان‌های تاریخی شهر استانبول، کلیسای چورا است که توصیه می‌کنیم حتماً از آن دیدن کنید. این کلیسا در قرن شانزدهم تغییر کاربری داد و به‌ عنوان مسجد فعالیت کرد. امروزه نیز به ‌عنوان موزه فعالیت می‌کند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث جذب گردشگران خارجی شد، تزیینات و نقاشی‌های زیبا و فوق‌العاده‌ی داخل آن است.

دیدن حمام خرم سلطان در تور اقساطی استانبول

توصیه می‌کنیم به ‌هیچ‌ وجه دیدن حمام خرم سلطان استانبول را از دست ندهید. خرم سلطان، ملکه پادشاه عثمانی بود که این حمام به دستور وی در زمان فرمان‌روایی سلطان سلیمان ساخته شد. این حمام نزدیک مسجد ساخته شد تا مردم بتوانند به ‌راحتی از آن استفاده کنند. به ‌همین دلیل از آن به‌ عنوان حمام خرم سلطان یاد می‌شود. معماری این حمام نیز بسیار مشهور و جذاب بوده و معمار معروف (سنان) طراحی آن را انجام داد است.

استانبول مال

استانبول دارای پاساژها و مال‌های بسیار بزرگی است که می‌تواند به ‌عنوان یک مرکز خرید فوق‌العاده آماده خدمت‌رسانی به مشتریان و گردشگران باشد. توجه داشته باشید که اگر در اواخر هر فصل با تور اقساطی استانبول به این کشور سفر کنید می‌توانید از تخفیف‌های بسیار خوبی استفاده کنید و از یک خرید ارزان لذت ببرید.

قیمت تور استانبول اقساطی

هر یک از آژانس‌های هواپیمایی قوانین و مقررات مختص خود را دارند و هزینه‌های مختلفی نیز دریافت می‌کنند. توصیه می‌شود پیش ‌از هر اقدامی در مورد آژانس هواپیمایی مورد نظر تحقیق کنید و از تورهای معتبر برای سفر کمک بگیرید. زیرا سفر با تورهایی که برنامه ریزی درستی ندارند باعث اتلاف هزینه‌های شما شده و می‌توانند زمان بندی شخصی شما را نیز به هم بزنند.

جمع بندی

 ما سعی داشتیم در این مقاله شما را با جاذبه‌های گردشگری شهر استانبول آشنا کنیم و برای شما توضیح دهیم که چرا سفر به این شهر ترکیه تا این حد پرطرفدار است. سفر به این شهر می‌تواند خاطرات فوق العاده‌ای برای شما رقم بزند و به شما کمک کند که بهتر با تاریخ حکومت عثمانی و داستان‌های تاریخی آن دوره آشنا شوید. شما همچنین می‌توانید از خوراکی‌های بی‌نظیر این شهر لذت ببرید و از مراکز تجاری و مال‌های لاکچری آن بهره ببرید.

یکی از معتبرترین تورها برای رزرو تور اقساطی استانبول، باما سفر است که سابقه درخشانی در سال‌های اخیر داشته و می‌تواند به شما برای کسب تجربه‌های بی‌نظیر کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در این زمینه بپرسید.