تور مالدیو اقساطی

5/5 - (2 امتیاز)

 

تو اقساطی مالدیو برای افرادی که به طبیعت آرام اقیانوس و مکان‌ های ساکت علاقمند هستند، گزینه مناسبی می باشد. اگر قصد دارید به این کشور زیبا و بی ‌نظیر سفر کنید، این مقاله پاسخگوی تمام سوالات شما مسافران عزیز در این زمینه می باشد.

در کشور مالدیو در تعطیلات سال نو قیمت ‌ها افزایش پیدا می ‌کند. زیرا در این زمان مسافران و گردشگران بسیار زیادی جهت استراحت در جزایر این کشور بی ‌نظیر سفر می ‌کنند. در این ایام هزینه ‌های سفر نیز بسیار بالا می ‌رود. به این ترتیب در صورتی که می‌ خواهید هزینه سفر شما به این کشور زیبا کم و ارزان باشد، توصیه می‌ کنیم این فصل  را جهت سفر انتخاب نکنید. در کشور مالدیو فصل تابستان از جمله فصل ‌های شلوغ به شمار می ‌آید و به همین خاطر هزینه‌ های سفر در این زمان نیز افزایش پیدا می ‌کند، به گونه ‌ای که رستوران ‌ها، تمامی امکانات گردشگری و تفریحی و مواردی از این قبیل در این زمان در کشور مالدیو افزایش قیمت دارند. اما در فصل زمستان برخلاف تابستان شرایط تغییر پیدا می ‌کند. هزینه ‌ها بسیار کاهش پیدا می‌ کنند. در این زمان گردشگران و مسافران بسیار کمی به این کشور سفر می ‌نمایند. به همین خاطر کاهش قیمت رخ می‌ دهد. علت شلوغ نبودن این فصل، بارش باران های فصلی در هر زمانی از روز می‌ باشد.

کشور مالدیو برای افرادی که می ‌خواهند به ماه عسل بروند نیز گزینه مناسبی است که اکثراً فصل بهار و فصل تابستان را برای این منظور انتخاب می ‌نمایند.

تور مالدیو اقساطی

معرفی بهترین هتل های مالدیو

کشور بی‌ نظیر مالدیو از جزایر توریستی و مسکونی بسیاری برخوردار است. این جزایر توریستی با هتل ‌های لوکس و جذاب خود از مسافرین و گردشگران عزیز به خوبی پذیرایی می‌ نمایند. از جمله بهترین هتل ‌های مالدیو می‌ توان به آنتارا، دیگو، سان سیام ایرو، دیگو مالدیو، ریو پلاس، کنارد، سیکس سنس، رابینسون، تاج، کورومبا، کوکو بودو، شرایتون، پارادایس آیلند ریزورت اند اسپا، هتل جمیرا و نیز رویال آیلند اشاره کرد. هزینه تور اقساطی مالدیو به نوع هتل مد نظر بستگی دارد.

جاذبه های گردشگری مالدیو

ساحل براق جزیره وادهو: در این جزیره حیرت آور پدیده‌ های طبیعی شگفت انگیزی موجود است. این جزیره ساحلی بسیار زیبا و دیدنی دارد و در هنگام شب نمایی کاملاً رویایی را به وجود می آورد.

جزیره با آتول: در درون این جزیره دیدنی آب‌ های کریستالی و شفاف ساحل‌ هایی با شن‌ های آفتابی و سفید درخشان و گرم صخره ‌های مرجانی بسیار شگفت انگیز و تعطیلات فراموش نشدنی را به وجود می ‌آورد. در این جزیره ۱۰۰ اقامتگاه و ویلای لوکس وجود دارد که هر کدام از آن ها مجهز به امکانات رفاهی سرگرمی و دکوراسیون جذاب با فناوری‌ های پیشرفته ای می باشند.

زیردریایی وال مالدیو: در سفر به کشور مالدیو حتماً با زیردریایی وال به اعماق آب ‌های فیروزه‌ ای سفر نمایید. گشت مهیج با زیردریایی در خانواده تجربه ای بسیار شگفت انگیز و به یاد ماندنی خواهد بود. در دنیای زیر آب با ماهی‌ های صخره ‌ای، مرجان ‌ها، کوسه‌ های سفید صخره‌ای، ماهی ‌های رنگارنگ، لاک پشت ها، ماهی‌ های کوچک و غیره تجربه فراموش نشدنی و زیبایی را در اختیار خواهید داشت.

جزیره ی جیراوارو : این جزیره شگفت انگیز و دیدنی به جزیره ۴ فصل مالدیو مشهور می‌ باشد. بعد از این که در این جزیره دیدنی اقامتگاه چهار فصل در سال ۲۰۰۴ ساخته شد، به جزیره‌ ای قابل سکونت نیز تبدیل گشت. در جزیره زیبای جیراوارو حیوانات شگفت انگیزی مانند قناری، پرسرخ مارمولک‌ های اژد ها، خرچنگ‌ ها، پروانه‌ ها و همچنین گونه ‌های گیاهی متنوعی دیده می ‌شود. شما گردشگران عزیز با سفر به این جزیره اعجاب انگیز می‌ توانید لحظات به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

جزیره ی مافوشی: بیشتر جزایر کشور مالدیو به صورت توریست نشین و غیر مسکونی می ‌باشند که جزیره مافوشی از جمله معروف ‌ترین این جزایر به حساب می ‌آید و می‌ توان گفت از زیباترین و جذاب ‌ترین جاذبه‌ های توریستی مالدیو می ‌باشد، به گونه‌ ای که گردشگران و مسافران بسیار زیادی هنگام سفر به کشور مالدیو از این جزیره شگفت انگیز دیدن می‌ کنند و لذت بخش‌ ترین لحظات را سپری می‌ نمایند.

تور اقساطی مالدیو

بهتر زمان خرید تور مالدیو اقساطی

به طور کلی بهترین زمان خرید تور اقساطی مالدیو برای سفر به این کشور زیبا بستگی به سلیقه ی شما مسافران عزیز دارد. اما شهر زیبا و دیدنی ماله در این کشور در ماه ‌های نوامبر و آوریل بهترین شرایط آب و هوایی را دارا می ‌باشد و معمولاً در بین ماه ‌های مارس و دسامبر توریست‌ ها و گردشگران بسیاری به این شهر دیدنی سفر می‌ کنند. اما گردشگران و مسافرانی که علاقه زیادی به تفریحات آبی دارند، در بین ماه‌ های مه تا اکتبر کمتر به این شهر زیبا و دیدنی کشور مالدیو سفر می‌ کنند. زیرا در این زمان بارش باران بسیار بالا می رود و گردشگران نمی توانند از تفریحات آبی نهایت لذت را ببرند.

قیمت تور اقساطی مالدیو

عوامل مختلفی می توانند تعیین کننده قیمت تور اقساطی مالدیو باشند. علاوه بر مراکز خرید فراوان، مکان های تفریحی متنوع و مختلفی در این کشور نیز وجود دارد. با توجه به این که مالدیو یک کشور توریستی به حساب می آید، هزینه خرید در آنجا بسیار بالا می باشد. در صورتی که می خواهید در سفر خود به مالدیو کمتر هزینه کنید، به مراکز خرید آن نروید‌، لذا جهت خرید سوغاتی می‌ توانید بعضی از صنایع دستی آن را تهیه فرمایید. تور های اقساطی مادیو معمولا ۵ شب و ۶ روز و یا ۶ شب و ۷ روز می باشند. در کشور زیبای مالدیو حمل و نقل به صورت حمل و نقل درون شهری و یا بین جزیره ‌ای انجام می شود.

خرید تور مالدیو اقساطی

باما سفر در زمینه ارائه بلیط تور اقساطی کشور های مختلف از جمله تور ارمنستان، تور مالزی، تور بلغارستان و غیر ه از ۱۰ سال سابقه کاری برخوردار می‌ باشد و شما گردشگران و مسافران عزیز می توانید جهت تهیه تور مالدیو اقساطی به این وب سایت معتبر مراجعه نمایید.