تور هند اقساطی

5/5 - (2 امتیاز)

 

تور اقساطی هند یک سفر اعجاب انگیز و متفاوت می باشد. هند سرزمین جاذبه ها و مملو از تاریخ و طبیعت زیبا است و از جاذبه های گردشگری بسیار زیبا و شیگفت انگيزي برخوردار می باشد. با تور اقساطی هندوستان که از تنوع و تفاوت ‌های بسیار زیبایی برخوردار می باشد، می‌ توان سفری جذاب و به یاد ماندنی را تجربه نمود. با تور هند می ‌توان سفری ماجراجویانه را به دل فرهنگ و آداب و رسوم مردم این کشور نیز در اختیار داشت.

تور هند اقساطی

تور اقساطی هند به این معن معنا است که در آن مسافران و گردشگران عزیز می توانند به جای این که هزینه تور را به طور کامل پرداخت نمایند، ابتدا یک مبلغ اولیه برای تور هند خود پرداخت کنند و سپس در طی اقساط چند ماهه بقیه ی هزینه ی سفر خود را تسویه نمایند. به این ترتیب مسافران عزیز می ‌توانند با مبلغی کمتر در هر زمان به مقصد دلخواه خود سفر کنند و بقیه ی هزینه ی سفر را در ماه‌ های بعد بپردازند. جهت خرید تور اقساطی هند می‌ توانید به وب سایت با ما سفر مراجعه فرمایید.

تور هند اقساطی

شرایط آب و هوایی هند

کشور هند معمولاً در روز های سال آب و  هوایی گرم دارد. هرچند مناطق مختلف این کشور شرایط آب و هوایی متفاوتی دارد. آب و هوای کشور هندوستان از آخر نوامبر تا اوایل مارس بسیار سرد می‌ باشد. در این زمان به هنگام صبح و غروب ،هوا بسیار سرد می ‌باشد. کشور هند معمولاً صبح ‌هایی آفتابی دارد. از ماه ‌های مارس تا ژوئن این کشور با شکوه آب و هوایی به شدت گرم دارد، به گونه ‌ای که گاهی با خشکی همراه است. در اغلب مناطق هند در فصل تابستان و میان ماه‌ های ژوئن و اوایل اکتوبر معمولا بارش بسیاری رخ می‌ دهد.

جاذبه های گردشگری هند

کشور هندوستان جاذبه‌ های تاریخی و طبیعی بسیار زیبایی را دارا می باشد و مسافران عزیز در تور هند می ‌توانند از شهر های زیبای این کشور و همچنین جاذبه‌ های گردشگری آن نهایت لذت را ببرند و تجربه‌ ای فراموش نشدنی در اختیار داشته باشند. از جمله جاذبه ‌های گردشگری هند که در شهر های محبوب این کشور قرار دارند، می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جاذبه های گردشگری هند در شهر بمبئی عبارت است از:

  • تاج محل
  • دروازه ی هند
  • موزه ی ویکتوریا
  • مجموعه ی جهانگیر
  • معبد طلایی هند
  • مجسد مکه
  • غار فیل ها

جاذبه های گردشگری هند در شهر دهلی عبارت است از:

  • قلعه ی سرخ
  • مقبره ی گاند
  • قلعه ی کوران آکویلا
  • باغ پنجه
  • معبد آکشاردام
  • کاخ ریاست جمهوری
  • مسجد جامع دهلی

تور اقساطی هند

مدارک مورد نیاز برای ویزای هند

مدارک لازم برای ویزای کشور هند عبارت اند از:

  • اسکن صفحات گذرنامه
  • اسکن کلیه ی صفحات شناسنامه
  • اسکن کارت ملی به صورت پشت و رو
  • اسکن عکس تمام رخ از چهره 5*5
  • اسکن فرم سفارت کامل شده

یکی از مراحل مورد نیاز جهت دریافت ویزای کشور هندوستان، انجام انگشت نگاری می‌ باشد. پس از این که مسافران مدارک خود را به کارشناسان ارائه کردند انگشتت نگاری برای آن ها تعیین می ‌گردد و مسافران باید با اصل مدارک عنوان شده به سفارت مراجعه کنند و ویزای خود را دریافت نمایند.

زمان مناسب برای سفر به هند

بهترین زمان برای سفر به هند به سلیقه شما بستگی دارد. آب و هوای شهر های مختلف هند متفاوت هستند. همچنین برای انتخاب یک زمان مناسب برای سفر به هند، هدف شما از این سفر نیز بسیار مهم است. اما به طور کلی در برخی از شهر های هند بهترین زمان برای سفر، فصل تابستان است و همچنین در بعضی از مناطق بهترین زمان سفر، فصل بهار می ‌باشد. آب و هوای مورد علاقه ی شما در انتخاب بهترین زمان برای سفر به هند نیز موثر است. برای مثال این که تماشای طبیعت در چه آب و هوایی برای شما لذت بخش است می تواند زمان مناسب جهت سفر را برای شما تعیین کند. البته معمولاً گردشگران و مسافران دو فصل پاییز و زمستان که از آب و هوای معتدل برخوردار اند، برای سفر یه هندوستان انتخاب می ‌نمایند. گردشگرانی که با گرما مشکلی ندارند، این زمان را بهترین زمان سفر به این کشور انتخاب می‌ نمایند.

ویزای هند

دریافت ویزای هند جهت ورود به این کشور لازم و ضروری است. دریافت ویزای کشور هند عموماً در حدود ۷ روز کاری زمان می ‌گیرد و اعتبار ویزای صادر شده حدود یک ماه می ‌باشد. شما گردشگران و مسافران عزیز می ‌توانید در این یک ماه که ویزای خود را دریافت کرده ‌اید و معتبر است به کشور زیبای هند سفر نمایید.

بهترین هتل های هند

عموماً بهترین هتل‌ های کشور هند هتل‌های ۵ ستاره و ۴ ستاره می‌ باشند که پیشنهاد ما به شما انتخاب هتل‌ های ۵ ستاره می ‌باشد. از جمله نکات مهمی که در انتخاب هتل در کشور هندوستان باید به آن توجه فرمایید. فاصله هتل تا مرکز شهر می ‌باشد هرچه هتل مد نظر به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد شما مسافران باید هزینه ی بیشتری را جهت اقامت در آن پرداخت کنید. همچنین هتل‌ هایی که در حومه ی شهر قرار گرفته و یا از مرکز شهر دور اند، هزینه ی کمتری را جهت اقامت دریافت می ‌نمایند.

قیمت تور اقساطی هند

قیمت نهایی تور هند به معیار های مختلفی نظیر مدت اقامت، محل اقامت، خدمات تور، نوع هواپیما و غیره وابسته می‌ باشد. هتل مد نظر جهت اقامت در افزایش و یا کاهش هزینه شما تاثیرگذار است. همانطور که اشاره کردیم اگر در هتل‌ های نزدیک مرکز شهر اقامت کنید، هزینه ی شما افزایش و اگر در هتل‌ های حومه شهر اقامت نمایید، هزینه شما مسلما کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین در صورتی که می ‌خواهید هزینه ی سفر شما کاهش پیدا کند، می توانید در تور های اقساطی هند کوتاه مدت شرکت نمایید.

با ما سفر دارای ۱۰ سال سابقه کاری در زمینه عرضه تور های اقساطی کشور های مختلف نظیر تور اقساطی مالزی، تور ارمنستان، تور مالدیو و غیره می باشد. شما مسافران عزیز نیز می ‌توانید جهت خرید تور اقساطی هند به این وب سایت مراجعه فرمایید.