برای خرید تور های اقساطی با ما تماس بگیرید!

مکان های گردشگری دبی

فهرست مطالب:

Rate this post

مقدمه ای درباره مکان های گردشگری دبی

دبی در سال های اخیر پیشرفت های چشمگیری در زمینه گردشگری داشته است. به طوری که امروزه یکی از مقصدهای معروف برای مسافرت، در سرتاسر دنیا است. محبوبیت این شهر به دلیل این است که علاوه بر مدرن بودن آن، مکان ها و جاهای دیدنی بسیاری در مناطق مختلف آن وجود دارد که گردشگران را از اطراف دنیا به خود جذب می کند. وسعت این شهر کم است اما با وجود همین مساحت کم، بیش از 400 رکورد گینس به این شهر تعلق دارد. به همین دلایل است که این روزها تور اقساطی دبی در آژانس های گردشگری با امکانات مختلف وجود دارد. در اینجا میخواهیم به بررسی مکان های گردشگری دبی بپردازیم. پس اگر قصد سفر به این شهر را دارید با ما همراهی کنید.

مکان های گردشگری دبی

همانطور که گفته شد تعداد مکان های گردشگری در این شهر بسیار زیاد است. اطلاع از ویژگی­ های هر یک باعث می شود که شما به سراغ فعالیت یا تفریحی بروید که با علایق و سلایق شما سازگار است. در ادامه به بررسی مهم ترین و محبوب ترین این مکان ها میپردازیم.

برج خلیفه یکی از مکان های گردشگری دبی

این برج در رتبه نخست بلندترین برج های جهان قرار گرفته است. در واقع نماد معروف شهر دبی است که از بالای آن میتوان تمام شهر را به خوبی دید. این برج که از جمله مکان های گردشگری دبی است، نه تنها مرتفع ترین ساختمان در کل دنیا است، بلکه دارای سریع ترین آسانسورهای شیشه ای است. سرعت این آسانسورها بیش از 10 متر بر ثانیه است که در نوع خود کم نظیر است. خدمات مختلفی برای بازدید از این برج وجود دارد. برای مثال، میتوانید با رفتن به طبقه 122 آن، لذت خوردن غذا در یکی از بلندترین نقاط جهان را تجربه کنید. اسم این رستوران اتمسفر است و منوهای جذاب و کیفیت بالای غذاهای آن در دبی مشهور است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید که آسانسور شیشه ­ای را تجربه کنید. جالب است که بدانید که 39 طبقه اول این برج که از مکان های گردشگری دبی است به عنوان هتل، طبقات 39 تا 108 به عنوان واحدهای مسکونی، طبقات 108 تا 154 برای شرکت ها و فضای اداری مورد استفاده قرار می گیرند. در این برج طبقات مخصوصی نیز برای باشگاه های ورزشی، استخر و دورهمی ها در نظر گرفته شده است.

برج خلیفه از جمله شلوغ ترین مکان ها در دبی است. پس حتما سعی کنید پیش از مراجعه، حداقل دو هفته زودتر، بلیط خود را تهیه کنید. از سوی دیگر توجه داشته باشید که برای بازدید از این برج، دو نوع بلیط وجود دارد که علت این تفاوت طبقاتی است که میتوانید از آن ها بازدید کنید.

مرکز خرید دبی

دبی مال از وسیع ترین مراکز خرید در جهان از جمله مکان های گردشگری دبی است که برندهای مختلفی در آن مشغول به فروش و ارائه محصولات خود هستند. این مرکز خرید فقط محدود به خرید کردن لباس، لوازم آرایشی و… نیست بلکه در کنار آن محیط های جذابی نیز مانند محوطه بازی، سینما، انواع رستوران ها و اسکیت روی یخ وجود دارد و به علاوه، از طریق این مال میتوانید از برج خلیفه و آکواریوم نیز دیدن کنید.

اگر قصد دارید محصولات مارک را با قیمت مناسب تر تهیه کنید، در پایان فصل ها تخفیف ها و جشنواره های ویژه ای وجود دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید.

آکواریوم دبی

10 تفریح هیجان انگیز در دبی بیشتر بخوانید: 10 تفریح هیجان انگیز در دبی + معرفی

اگر علاقه مند به دنیای موجودات دریایی هستید، بازدید از این آکواریوم که از مکان های گردشگری دبی است، به شدت به شما توصیه می شود. در این آکواریوم بیش از 140 گونه دریای زندگی می کنند. نکته قابل توجه این است همانطور که گفته شد شما می توانید پس از گشت و گذار در دبی مال، به صورت رایگان از این مکان دیدن کنید. البته اگر قصد دارید دنیای جانداران دریایی را از نزدیک تر مشاهده و لمس کنید، می توانید از قفس ها و قایق های شیشه ای موجود، استفاده کنید.

ساحل جمیرا

این ساحل سفید در مقایسه با سایر سواحل دبی از محبوب ترین و مهم ترین مکان ها است و دلیل آن درختان تنومند و فضای سبز و تمیز آن است. این ساحل که از جمله مکان های گردشگری دبی است از محدود سواحلی است که قابلیت سکونت دارد و بخشی از دلایل معروفیت آن به وجود دو هتل احداث شده در آنجا بر می گردد. جمیرا از امکانات جذاب دیگری مانند انواع بازی های آبی، زمین های بازی کودکان، فروشگاه ها، کافه ها، رستوران­ها و… برخوردار است.

موزه آینده دبی

ممکن است نام این موزه برای شما کمی عجیب باشد. جالب است بدانید که این موزه در واقع محیطی است که به پرورش ایده­ ها و طرح ها می پردازد و در سال 2022 در کنار برج های بزرگ امارات تاسیس شده است. ساختمان آن به شکل بیضی نقره ای است که طراحی جذاب و مدرنی دارد. هدف مسئولان دبی از ساختن این موزه که از جمله مکان های گردشگری دبی است این بود که در واقع نشان دهند این شهر در زمینه فناوری های جدید مثل هوش مصنوعی حرفی برای گفتن دارد. همچنین شاید از اولین موزه هایی باشد که به جای نشان دادن آثار قدیمی به بررسی تکنولوژی ها و طرح های آینده می پردازد که این در نوبه خودش جذاب و منحصر به فرد است. از سوی دیگر، استفاده از انرژی خورشیدی از طریق نمای بیضی شکل موزه، سالانه منجر به تولید بیش از 4000 مگاوات انرژی می شود.

شهربازی آی ام جی

اگر شما از طرفداران تجربه های جدید و پر هیجان هستید، بهتر است شهربازی آی ام جی که از مکان های گردشگری دبی است را از مقاصد خود در سفر به دبی قرار دهید. این مکان با وسعتی نزدیک به 140 هزار متر مربع، بزرگترین پارک سرپوشیده دنیا است که با توجه به علایق و سلایق همه افراد بازی های گوناگونی را ارائه می دهد. از مهم ترین آن ها میتوان به بازی جذاب ترن هوایی اشاره کرد. لازم به ذکر است که در این شهربازی، وسیله های تفریحی با محوریت کارتون نتورک،  ابر قهرمان های مارول و حتی دایناسورهای متحرک نیز وجود دارد. این شهربازی که به عنوان یکی از مکان های گردشگری دبی به شمار می رود، امکاناتی چون پارکینگ رایگان با ظرفیت بالا، مراکز کمک های اولیه و صندوق امانات دارد. از سوی دیگر ورود وسایل و اقلامی چون صندلی های تاشو، حیوان، اسکوتر، داروی غیر مجاز، نوشیدنی های الکلی و سلاح ممنوع است.

جزیره نخل در دبی

شکل این جزیره مانند یک نخل است، به صورتی که دارای 17 چشمه و یک تنه است. در هر یک از این بخش ها رستوران ها، کافه ها، هتل ها و ویلاهای معروفی قرار گرفته اند. رفتن به این جزیره دشوار نیست و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو به اینجا می رسید. توجه کنید که میتوانید در این مکان که از معروف ترین مکان های گردشگری دبی است، غروب دیدنی خورشید را تماشا کنید، قایقرانی در اطراف 17 چشمه را تجربه کنید، چتربازی کنید و با دلفین ها بازی کنید.

از چه طریقی اقدام به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل برای سفر کنیم؟

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از روش های مختلفی صورت می گیرد، اما توصیه ما به شما خرید از سایت با ما سفر است. چرا که این سایت خدماتی چون خرید بدون ضامن، ارائه کمک هزینه سفر، بلیط های قیمت مناسب، چون امکان انتخاب تور برای مکان های گردشگری دبی و… را دارد.

سخن پایانی

دبی، شهری که امروزه پر از آسمان خراش ها و زیبایی ها است در گذشته نه چندان دور، دهکده­ ای کوچک بوده است که مردمان در آن زندگی می کردند. همین پیشرفت سبب شده است که این شهر اکنون به یکی از پرطرفدارترین شهرهای جهان برای تفریح و مسافرت تبدیل شده است، به طوری که مردم از دور و نزدیک به امارات می آیند تا از این مکان ها دیدن کنند. در این مطلب به بررسی تعدادی از مکان های گردشگری دبی پرداختیم و امیدواریم این مطلب در انتخاب این مکان ها در هنگام سفر به شما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین بلاگ های ما

بازگشت
مشاوره تلفنی
تماس با پشتیبانی