وبلاگ

برای خرید تور های اقساطی با ما تماس بگیرید!

بهترین هتل های استانبول از نظر مسافران

بهترین هتل های استانبول از نظر مسافران + آدرس

فهرست مطالب:

5/5 - (1 امتیاز)

بررسی بهترین هتل های استانبول از نظر مسافران

بهترین هتل های استانبول از نظر مسافران برای اقامت یکی از بهترین مراکز برای اقامت در تریکه هستند که می توانید در این شهر به آنها دسترسی داشته باشید؛ استانبول مانند شهر انتالیا با تاریخ غنی، فرهنگ پر جنب و جوش و معماری خیره کننده، مقصدی است که مسافران از سراسر جهان را مجذوب خود می کند.

استانبول به عنوان شهری که در اروپا و آسیا قرار دارد، تلفیقی بی نظیر از تأثیرات شرقی و غربی را ارائه می دهد. زمانی که صحبت از اقامت به میان می آید، استانبول دارای طیف گسترده ای از هتل ها است که با اولویت ها و بودجه های مختلف پاسخ می دهند. در این مطلب با در نظر گرفتن عواملی مانند موقعیت مکانی، راحتی، خدمات و امکانات رفاهی، تعدادی از بهترین هتل های استانبول از نظر مسافران بررسی خواهیم کرد.

بررسی بهترین هتل های استانبول از نظر مسافران

هتل چهار فصل استانبول در سلطان احمد

هتل چهار فصل استانبول در سلطان احمد واقع در قلب منطقه تاریخی سلطان احمد، تجربه ای مجلل و مسحور کننده را ارائه می دهد. این هتل که در یک زندان سابق قرار دارد، به طور یکپارچه آسایش مدرن را با معماری همیشگی عثمانی ترکیب می کند. مسافران از کارکنان خوش برخورد و   همچنین مناظر خیره کننده از مکان های دیدنی مانند ایاصوفیه و مسجد آبی تمجید می کنند. این هتل با حیاط آرام، اتاق‌های شیک، و غذاخوری‌های در کلاس جهانی، همواره در میان بهترین انتخاب‌ها برای مسافرانی قرار می‌گیرد.

هتل کاخ چیراگان کمپینسکی استانبول

برای کسانی که به دنبال یک هتل مجلل سلطنتی هستند، این هتل بهترین هتل استانبول از نظر مسافران برای آنهاست. کاخ چیراگان کمپینسکی استانبول مظهر عظمت است. این هتل مجلل مشرف به تنگه بسفر، کاخ عثمانی متعلق به قرن نوزدهم را در خود جای داده است.  مهمانان می‌توانند در اتاق‌های بزرگی که با وسایل نفیس، درمان‌های آبگرم مجلل و چشم‌انداز بی‌نظیر آب تزئین شده‌اند، لذت ببرند. خدمات بی عیب و نقص هتل و توجه به جزئیات به شهرت آن به عنوان یکی از بهترین هتل‌های استانبول معرفی می کند.

هتل پرا پالاس استانبول

هتل پرا پالاس که غرق در تاریخ و ظرافت است، از سال 1892 نمادی از تجمل در استانبول بوده است. این هتل نمادین در منطقه پر جنب و جوش بی اوغلو واقع شده است و در طول سالیان متمادی میزبان مهمانان برجسته متعددی از جمله آگاتا کریستی و ارنست همینگوی بوده است. مسافران از بازسازی دقیق هتل که جذابیت اصلی خود را حفظ کرده و در عین حال امکانات مدرن را در خود جای داده است، قدردانی می کنند. هتل پرا پالاس به خاطر ظرافت بی انتها، خدمات استثنایی و چشم اندازهای پانوراما از شاخ طلایی مشهور است.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله شرایط سفر به خارج با تور اقساطی را مطالعه کنید:)

هتل Vault Karakoy House

هتل Vault Karakoy House واقع در محله شیک کاراکوی استانبول، اقامتگاهی مدرن و هنری را ارائه می‌کند. این هتل بوتیک در یک ساختمان بانکی بازسازی‌شده متعلق به قرن نوزدهم قرار دارد و ترکیبی بی‌نظیر از طراحی مدرن و معماری تاریخی را به نمایش می‌گذارد. مسافران به سمت اتاق های شیک هتل، خدمات شخصی و تراس روی پشت بام که مناظر خیره کننده ای از خط افق شهر ارائه می دهد جذب می شوند. موقعیت عالی هتل، نزدیک به جاذبه های محبوب و زندگی شبانه پر جنب و جوش، به جذابیت آن برای مسافران می افزاید.

هتل سوماهان روی آب استانبول

برای یک فرار آرام از شهر شلوغ، Sumahan on the Water یک جواهر پنهان در سمت آسیایی استانبول است. این هتل بوتیک دارای یک کارخانه عثمانی بازسازی‌شده قرن نوزدهمی است که محیطی آرام در کنار آب در سواحل بسفر دارد.  مسافران از محیط آرام، اتاق‌های بزرگ با چشم‌اندازهای پانوراما و کارکنان دقیق هتل قدردانی می‌کنند.  Sumahan on the Water تعادل کاملی بین لوکس مدرن و جذابیت تاریخی ایجاد می کند.

هتل سوماهان روی آب استانبول

هتل شبه جزیره استانبول

هتل شبه جزیره استانبول یکی از بهترین هتل های استانبول از نظر مسافران است که در قلب استانبول واقع شده است به عنوان شاهدی بر ملیله های تاریخی غنی و میراث فرهنگی پر جنب و جوش این شهر مسحورکننده است. این بنای باشکوه که در تنگه بسفر واقع شده است به یک نقطه عطف نمادین و نمادی از تجمل و ظرافت تبدیل شده است. هتل شبه جزیره استانبول با امکانات رفاهی درجه یک، معماری نفیس و مناظر خیره کننده، تجربه ای بی نظیر را برای مسافرانی که به دنبال سفری فراموش نشدنی در تقاطع فرهنگ ها هستند، ارائه می دهد.

هتل بارسلو استانبول

هتل بارسلو استانبول یک هتل مجلل واقع در استانبول ترکیه است. این هتل عالی از نظر مسافران طیف وسیعی از امکانات و خدمات را برای پاسخگویی به نیازهای مهمانان خود ارائه می دهد. اینها ممکن است شامل اتاق‌ها یا سوئیت‌های جادار و مجهز، گزینه‌های غذاخوری در محل، مرکز تناسب اندام، امکانات اسپا، فضاهای جلسات و رویدادها و احتمالاً یک استخر باشد. موقعیت هتل ممکن است بسته به ملک خاص Barceló در استانبول متفاوت باشد، زیرا گروه Barceló چندین هتل در سراسر جهان دارد.

 هتل گرند حیات استانبول

هتل گرند حیات استانبول یکی دیگر از بهترین هتل های استانبول از نظر مسافران به عنوان نمادی از تجمل، ظرافت و تلفیق فرهنگی در یکی از جذاب ترین شهرهای جهان است. این هتل باشکوه که در قلب استانبول واقع شده است به چراغی از مهمان نوازی تبدیل شده است و ترکیبی منحصر به فرد از امکانات مدرن و جذابیت بی انتها را ارائه می دهد. هتل گرند حیات استانبول با تاریخ غنی، معماری خیره کننده، خدمات بی عیب و نقص، اقامتگاه های بی نظیر و هتل هایی با رستوران های عالی تجربه ای فراموش نشدنی را برای هر مهمان ارائه می دهد.

تفاوت دبی گذشته با آینده + علل اصلی پیشرفت بیشتر بخوانید: تفاوت دبی گذشته با آینده + علل اصلی پیشرفت

هتل رادیسون بلو استانبول

هتل رادیسون بلو استانبول یکی از محبوب ترین و بهترین هتل های استانبول است که مجموعه ای از امکانات رفاهی و خدماتی را برای پاسخگویی به نیازهای مهمانان خود ارائه می دهد. این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های مجهز است که اقامتی راحت و شیک را فراهم می کند. اتاق‌ ها مجهز به امکانات مدرنی مانند تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار، وای‌فای رایگان و رخت خواب‌ های مجلل هستند تا اقامتی دلپذیر را برای مهمانان تضمین کنند.

این هتل همچنین دارای گزینه‌های مختلف غذاخوری از جمله رستوران‌ها و بارها است. مسافران می توانند از طیف وسیعی از غذاها، از غذاهای بین المللی گرفته تا غذاهای محلی ترکی که توسط سر آشپز های با استعداد تهیه می شود، لذت ببرند. رستوران های هتل ترکیبی از محیط شیک و غذا های لذیذ را ارائه می دهند و تجربه ای به یاد ماندنی را برای مهمانان فراهم می کنند.

یکی از مزایای کلیدی هتل رادیسون بلو استانبول به عنوان یکی از بهترین هتل های استانبول موقعیت مکانی آن است. از نظر استراتژیک در منطقه ای مناسب، نزدیک به جاذبه های اصلی و دیدنی های استانبول واقع شده است. این به مسافران اجازه می دهد تا به راحتی شهر را کشف کنند و از مقاصد گردشگری محبوب بازدید کنند.

باما سفر با ارائه  تور استانبول اقساطی شمارا به زیبا به این کشور زیبا میرساند.

بهترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول از نظر مسافرین

هنگامی که بحث هتل‌های 5 ستاره پیش آید، منظور آن دسته از هتل‌هایی است که شرایط و امکانات فوق العادهای برای مسافرین خود ایجاد میکنند و تمامی استانداردهای روز دنیا را نیز در خود جای داده اند. در این هتل ها شما شاهد تخت های بزرگ و راحتی هستید که تشک های بسیار باکیفیتی دارند. علاوه بر این موضوع ایندسته از هتل ها دارای تنوع بسیار زیادی در رستوان ها و غذاها خواهند بود.

در هتل‌های 5 ستاره استانبول شما شاهد وسایل تحهیزاتی متنوعی اعم از مینی بار، سشوار، دستگاه واکس و.. هستید که همین موضوع یکی از اصلی ترین ویژگی های این هتل ها به شمار میرود. لازم به ذکر است ادر این هتل ها امکانات تفریحی خارق العاده اعم از سالن های ورزشی، سالن بازی کودکان؛ سونا، استخر، جکوزی و سالن ماساژ نیز وجود دارد. برخی از بهترین هتل های 5 ستاره این شهر میتوان به هتل های زیر اشاره کرد:

  • هتل دیوان استانبول (Divan Hotel)
  • هتل لوکس شانگری لابسفروس استانبول (Shangri La Bosphorus Hotel)
  • هتل رافلز (Raffles Hotel) واقعی‌ترین هتل ۵ ستاره استانبول
  • اوج مهمان‌نوازی در هتل ماریوت استانبول (Marriott Hotel Sisli)
  • هتل ۵ ستاره هتل اینترکانتیننتال استانبول (InterContinental Istanbul)
  • هتل ۵ ستاره ریکسوس پرا (Rixos Pera Hotel Istanbul)

بهترین هتل‌های ۴ ستاره استانبول از نظر مسافرین

به این نکته توجه داشته باشید امکانات موجود در اتاق ها، پذیرایی هتل  چیدمان و زیبایی هتل های 4 ستراه طبیعا از هتل های 5 ستاره کمی ضعیف تر خواهد بود! در این هتل ها شما میتوانید تخت هایی با اندازه های کینگ و کویین در کیفیت های بسیار مناسب رزرو کنید. در بسیاری از هتل های 4 ستاره شما شاهد سالن های ورزشی، استخر و سالن اسپا خواهید بود. علاوه بر این موضوع در اتاق ها امکاناتی اعم از یخچال، سشوار، مینی بار و.. نیز باری مهمانان تهیه شده است. برخی از بهترین هتل های 4 ستاره در این شهر از نظر مسافرین به شرح زیر هستند:

  • هتل کلرین گلدن هورن (Clarion Golden Horn) از بهترین هتل های استانبول
  • هتل سیتی لافت استانبول (Cityloft 81 Hotels)
  • هتل گلدن وی (Hotel Golden Way Giyimkent) استانبول از بهترین هتل های استانبول

بهترین هتل‌های ۴ ستاره استانبول از نظر مسافرین

بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول از نظر مسافرین

ممکن است شما با توجه به هدف سفر خود نیازی به رزرو هتل های 5 و یا 4 ستاره نداشته باشید و یک هتل 3 ستاره پاسخگوی نیاز شما باشد! در ادامه برخی از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول را که هزینه های کمی دارند را معرفی کرده ایم:

  • تجربه صمیمیتی دلپذیر با اقامت در هتل عثمان هان استانبول (Osmanhan Hotel)
  • هتل ورلد هیریتیج استانبول (World Heritage Hotel) از مناسب‌ترین هتل های خانوادگی استانبول
  • هتل آدا استانبول (Ada Homes Hotel) از بهترین و ارزان‌ترین هتل های میدان تقسیم

سخن پایانی

در این مقاله ما سعی کردیم بهترین هتل های استانبول از نظر مسافران را به شما بگوییم، تا بتوانید در هنگام سفر به استانبول این هتل ها را انتخاب کنید، ما در باما سفر بهترین خدمات تور اقساطی را از جمله تور اقساطی آنتالیا را ارائه می‌دهیم، در صورت نیاز می‌توانید با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین بلاگ های ما

بازگشت
مشاوره تلفنی
تماس با پشتیبانی