برای خرید تور های اقساطی با ما تماس بگیرید!

بهترین منطقه آنتالیا برای زندگی کجاست؟

بهترین منطقه آنتالیا برای زندگی کجاست؟ + معرفی 8 شهر

فهرست مطالب:

5/5 - (1 امتیاز)

بهترین منطقه آنتالیا برای زندگی باید با توجه به معیارهای متنوعی انتخاب شود. آنتالیا شهری است که دارای مناطق متنوع است که هر یک از این منطقه‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. همین امر نیز باعث شده است که نتوان بهترین منطقه آنتالیا برای زندگی را به صورت دقیق مشخص کرد. این مناطق عبارت‌اند از لارا، بلک، کالکان، کپز، کنیالتی، سیده، کمر و سریک که به عنوان بهترین منطقه آنتالیا برای زندگی در این مقاله به طور کامل هر کدام را به شما توضیح خواهیم داد.

این شهر برخلاف دیگر شهر های موجود در ترکیه سرعت پیشرفت بالاتری دارد و به صورت کلی کیفیت زندگی و حتی موقعیت‌ های شغلی بسیار بیشتری در آن وجود دارد؛ همین موضوع باعث شده است که بسیاری از مهاجران ایرانی برای زندگی در ترکیه این شهر را به عنوان مقصد خود در ترکیه انتخاب کنند. آنتالیا با توجه به جاذبه‌ های متنوع گردشگری، مناطق طبیعی، هتل‌ های بسیار لاکچری، تفریحات بسیار جذاب، آب و هوای مناسب و فرهنگ غنی توانسته است در دل تمامی مهاجران جای پیدا کند و به عنوان بهترین شهر برای مهاجرت به ترکیه شناخته شود.

آنتالیا کجاست ؟

قبل از آن که شما را با بهترین منطقه آنتالیا برای زندگی آشنا کنیم بهتر است کمی شما را با این شهر بیشتر آشنا کنیم. این شهر یکی از محبوب‌ ترین شهر های غربی در کشور ترکیه شناخته شده است که در بین رشته کوه‌ توروس و دریای مدیترانه واقع شده است.

امروزه امکانات رفاهی این شهر و دانشگاه‌ های موجود در آن روز به روز در حال پیشرفت می‌باشد؛ همین امر نیز باعث شده است که افراد زیادی با فرهنگ و زبان‌ های مختلف برای زندگی و مهاجرت به ترکیه این شهر را انتخاب کنند. محله و مناطق متنوعی در این شهر وجود دارد که برخی از آن‌ ها تفریحی و برخی دیگر محل زندگی و سرمایه گذاری شناخته می‌ شوند.

آنتالیا کجاست ؟

بهترین محله آنتالیا برای زندگی

شهر آنتالیا به دلیل مجاورت آن با دریای مدیترانه به عنوان یک شهر ساحلی شناخته شده است که دارای زیباترین منظره از دریای مدیترانه است. در کنار این موضوع این شهر دارای تفریحات آبی متنوع، هتل‌های لوکس، رستوران‌های مختلف و امکانات رفاهی بسیار بی نظیری است. برخی از بهترین منطقه آنتالیا برای زندگی به شرح زیر خواهد بود که شما باید با توجه به کیفیت زندگی خود و نحوه زندگی که دارید آن‌ها را انتخاب کنید.

  • لارا

لارا یکی از بهترین مناطقی است که به عنوان بهترین منطقه آنتالیا برای زندگی شناخته می شود که طولانی‌ترین ساحل شنی را در آنتالیا دارد. منطقه لارا با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد و امکانات تفریحی بی شماری که دارد به عنوان بهترین منطقه آنتالیا برای زندگی شناخته شده است؛ این منطقه در بین ردمان محلی به عنوان منطقه مراد پاشا نیز شناخته می‌شود. این منطقه فاصله بسیار کمی با مرکز شهر و فرودگاه آنتالیا داشته، همین امر نیز باعث شده است که بسیاری از گردشگران و مهاجران این منطقه را به عنوان مقصد نهایی خود برای زندگی در نظر بگیرند.

به این نکته توجه داشته باشید مهم‌ترین  اصلی ترین ایونت‌ها و جشنواره‌های کشور ترکیه در این منطقه برگزار می‌شود. یکی از محبوب‌ترین جشنواره‌های این کشور می‌توان به جشنواره سازه‌های شنی در فصل تابستان اشاره کرد که در این محله روباز برگزار می‌شود.

  • کنیالتی

از دیگر بهترین منطقه آنتالیا برای زندگی می‌توان به منطقه کنیالتی اشاره کرد. این منطقه فاصله 300 متری با ساحل زیبای دریای مدیترانه دارد و بهترین منطقه برای عاشقان دریا و ساحل شمرده می‌شود. افرادی که دوست دارند صبح خود را با دیدن طلوع آفتاب در منظره دریا شروع کنند بهتر است مقصد نهایی خود را منطقه کنیالتی در نظر بگیرند. این منطقه از نظر موقعیت جغرافیایی که دارد با منطقه لارا برابری داشته، اما اصلی ترین تفاوت این منطقه نوساز بودن تمامی خانه‌های منطقه می‌باشد.

اصلی ترین ویژگی که می‌توان برای بهترین منطقه آنتالیا برای زندگی در نظر داشت داشتن دو منظره کوه و ساحل در کنار یکدیگر می‌باشد. به این نکته توجه داشته باشید منطقه‌های بسیار محدودی هستند در آنتالیا که این دو منظره را در کنار یکدیگر دارند. علاوه بر این موضوع یکی از مهم‌ترین رویدادهای سالانه کشور ترکیه در این منطقه برگزار می‌شود که به آن جشنواره موسیقی محلی گفته می‌شود. در صورتی که شما عاشق فرهنگ ترکیه و موسیقی آن هستید بهتر است در این جشنواره شرکت کنید تا نهایت لذت را تجربه کنید.

بهترین محله آنتالیا برای زندگی

  • بلک

این منطقه به دلیل داشتن زیباترین و بهترین هتل‌های لاکچری و خانه‌های مجلل شناخته شده است در لیست بهترین منطقه آنتالیا برای زندگی قرار گرفته است. این محله برای افرادی مناسب خواهد بود که بودجه مناسب و بالایی را برای زندگی در ترکیه در نظر گرفته‌اند و قصد دارند تا در بخش مدرن این شهر اقامت داشته باشند.

منطقه بلک با داشتن ساحل شنی بسیار زیبا در کنار مناظر سرسبز و بکری که دارد خود را در دل بسیاری از مهاجران ایرانی جای داده است. از دیگر امکانات لوکس این منطقه می‌توان به زمین‌های گلف بسیار جذاب آن اشاره کرد که برای ورزشکاران آماتور و حرفه‌ای طراحی شده است.

  • کمر

یکی از بهترترین منطقه‌ های آنتالیا می‌توان به منطقه کمر اشاره کرد. این منطقه دارای ساحل بسیار آرام و بدون هیاهو است که مناسب افرادی است که دوست دارند اوقات فراغت خود را به دور از شلوغی شهر بگذارند و آرامش کامل را در ساحل دریای مدیترانه تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: 10 قوانین هتل های دبی، که باید از آن خبر داشته باشید

به این نکته توجه داشته باشید یکی از اصلی ترین دلایل خلوتی این منطقه فاصله آن تا مرکز شهر آنتالیا می‌باشد، همین امر نیز باعث شده است که بسیاری از افراد برای داشتن دسترسی بسیار راحت‌تر و سریع‌تر به مرکز شهر به سراغ این منطقه نروند.

  • سیده

بهترین و قدیمی‌ترین منطقه برای زندگی در آنتالیا منطقه سیده می‌باشد؛ این منطقه دارای جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی بسیار غنی می‌باشد. این منطقه در عین مدرن بودن خود برای اقامت مهاجرین منطقه مناسبی تلقی می‌شود. سیده بافت تاریخی و باستانی خود را تا به امروز حفظ کرده است تا ساکنین آن بتواند علاوه بر لذت از ساحل زیبای آن در این منطقه از آثار به جای مانده لذت ببرند.

برخی از اصلی ترین جاذبه‌های گردشگری در این منطقه می‌توان به معبد آپولو و آتنا، غارهای دو دنسیک، آفی تئاتر قدیمی سیده، موزه باستان شناسی و پارک کوپرولو کانیون اشاره کرد.

  • کالکان

یکی از وسیع‌ترین و بهترین منطقه آنتالیا برای زندگی که دارای طبیعت بسیار بکری است منطقه کالکان می‌باشد. امروزه تعداد بسیاری محدودی از مهاجران برای مقصد خود این منطقه را انتخاب می‌کنند، زیرا سکونت در این منطقه نیازمند به پشتوانه مالی زیادی است.

خانه‌ها و ویلاهای موجود در این منطقه بسیار گران قیمت بوده که دارای منظره بسیار بی همتا از دریای مدیترانه می‌ باشند برای همین این شهر بهترین منطقه آنتالیا برای زندگی است.

  • کپز

از دیگر بهترین محله‌های در آنتالیا برای زندگی که وسعت بسیار زیادی داشته و به تازگی به یکی از منطقه‌هایی تبدیل شده است که مهاجرین برای زندگی به سراغ آن می‌روند منطقه کپز می‌باشد. در این منطقه ساخت و ساز به تازگی شروع شده است و بهترین منطقه برای سرمایه گذاری تبدیل شده است.

به این نکته توجه داشته باشید این منطقه ساحل ندارد، همین امر نیز باعث شده است که گردشگران بسیار محدودی برای سفر خود این منطقه را انتخاب کنند. با این وجود منطقه کپز دارای امکانات رفاهی بسیار لاکچری، مراکز پزشکی بسیار مناسب، سیستم حمل و نقل عالی داشته؛ همین امر نیز این منطقه را به عنوان یکی از بهترین منطقه‌ها برای شروع زندگی رفاهی تبدیل کرده است.

  • سریک

آخرین منطقه‌ای که در لیست بهترین منطقه آنتالیا برای زندگی قرار گرفته است محله سریک می‌باشد. این منطقه دارای بافت روستایی است، در نتیجه مناسب افرادی خواهد بود که از این فضا لذت می‌برند و به دنبال یک زندگی آرام و به دور از شلوغی شهر هستند می‌باشد. یکی از اصلی ترین ویژگی‌های این منطقه می‌توان به وجود دریا و جنگل در کنار یکدیگر اشاره کرد، همین ویژگی باعث شده است که شما دوری از شهر را به هیچ عنوان احساس نکنید و آرامش را در زندگی خود به شکل بی نظیری احساس کنید.

کدام محله برای زندگی مناسب‌تر است؟

این شهر به دلیل داشتن ساحل دریای مدیترانه و جاذبه‌های طبیعی تاریخی که در خود جای داده است به عنوان بهترین منطقه آنتالیا برای زندگی مهاجرین در نظر گرفته شده است. اما این سؤال که بهترین منطقه آنتالیا برای زندگی دام است؟ کاملاً به بودجه‌ای که در دست دارید و شرایط زندگی شما بستگی خواهد داشت. شما هستید که باید تعیین کنید که سلیقه و نیاز خود را در کدام یک از منطقه‌ های این شهر می‌توانید به دست آورید.

کدام محله برای زندگی مناسب‌تر است؟

دورترین و خلوت‌ترین منطقه آنتالیا برای زندگی کجاست؟

امروزه بسیاری از مهاجرین برای تغییر زندگی خود به دنبال منطقه‌هایی هستند که بتوانند زندگی را به دور از شلوغی شهر تجربه کنند. تمامی منطقه‌ هایی که در شهر آنتالیا واقع شده‌اند حدود 5 دقیقه الی 1 ساعت با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارند. به صورت کلی دورترین و خلوت‌ترین مناطق این شهر می‌توان به محله سیده اشاره کرد که تقریباً 78 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد و یکی از بهترین منطقه آنتالیا برای زندگی است.

سخن آخر

برای اینکه بتوانید در این مناطق زندگی کنید باید به این شهر سفر کنید و هر کدام از این مناطقی که به شما معرفی کردیم را انتخاب کنید و در آنجا ملک خود را خریداری کنید. برای اینکه به شهر آنتالیا یا استانبول سفر کنید می توانید با تور اقساطی آنتالیا و تور اقساطی استانبول در باما سفر به این سفر جذاب بروید. از اینکه تا انتهای این محتوا همراه ما بودید سپاسگذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین بلاگ های ما

بازگشت
مشاوره تلفنی
تماس با پشتیبانی