تور روسیه اقساطی

5/5 - (2 امتیاز)

 

کشور پهناور روسیه در اروپای خاوری و آسیای شمالی قرار گرفته است. این کشور از پرطرفدار ترین و محبوب‌ ترین مقاصد برای گردشگران و مسافران ایرانی می ‌باشد. شما عزیزان می ‌توانید با سفر به این کشور پهناور از بازدید جاذبه ‌های گردشگری زیبای آن و همچنین سفر به سواحل جذاب این کشور لذت ببرید. کشور روسیه از ۲۱ جمهوری مستقل برخوردار می‌ باشد که به خاطر منطقه جغرافیای خاصی که دارد در اکثر فصول سال، آب و هوایی بسیار سرد را دارا می ‌باشد. از جمله جاذبه‌ های گردشگری این کشور بزرگ می ‌توان به دریاچه بایکال، آلتای، تونداری روسی، سوچی، جزیره کیژی، قازان و حلقه طلایی روسیه اشاره نمود.

تور اقساطی روسیه

 با تور اقساطی روسیه می ‌توانید به شهر های مختلف این کشور با کمترین هزینه اولیه سفری لذت بخش و به یاد ماندنی را تجربه نمایید. روسیه از جمله بزرگترین و وسیع‌ ترین کشور‌ های دنیا می ‌باشد، به گونه‌ ای که از آسیا تا آمریکا گسترده شد شده است. گردشگران و مسافران معمولاً برای بازدید از جاذبه‌ های گردشگری و مکان‌ های دیدنی این کشور، به آن سفر می ‌کنند. این کشور بزرگ در میان ایرانیان بسیار محبوب شده، به گونه ‌ای که مردم ایران به شهر ها و جاذبه‌ های گردشگری روسیه علاقه بسیاری نشان می ‌دهند. روسیه دارای طبیعتی بسیار زیبا و جذاب برای افرادی که به ماجراجویی علاقمند هستند می‌ باشد. بهترین زمان سفر به کشور روسیه بر اساس علاقه شما به فصول و آب و هوای مختلف تعیین می ‌گردد. شما می ‌توانید در هر زمانی به شهر های مختلف و جذاب این کشور سفر نمایید.

تور اقساطی روسیه

معرفی بهترین هتل های روسیه

  • هتل مترو پل مسکو: این هتل زیبا در قلب مسکو در کنار ساختمان تناتر بولشوی واقع شده است. این هتل در بین سال ‌های ۱۸۹۸ و ۱۹۰۳ ساخته شده و جزو هتل‌ های ۵ ستاره به حساب می‌ آید و از ۳۳۸ اتاق برخوردار است. این هتل در طراحی بسیار شیک و زیبا با پنجره هایی بزرگ، لوستر های باشکوه و مجلل ساخته شده است. کلیه اتاق ‌های آن از تلویزیون صفحه تخت، حوله حمام، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان و غیره برخوردار می‌ باشند.
  • هتل ریتز کارلتون مسکو: این هتل یکی از مراکز خرید مسکو می‌ باشد. از امکانات رفاهی عالی و مدرن برخوردار است. این هتل نیز جز هتل ‌های ۵ ستاره می‌ باشد و ۳۳۴ اتاق دارد. اتاق‌ های این هتل بسیار مجلل و باشکوه می‌ باشند و در تمام قسمت‌ های آن کافه و رستوران و همچنین اینترنت رایگان موجود است.
  • هتل چهار فصل کاخ شیر سنت پترزبورگ: این هتل زیبا تنها ۳۰۰ متر از میدان کاخ فاصله دارد. نمای داخلی این هتل بسیار لوکس و شیک است و همه اتاق‌ های آن دارای بهترین امکانات رفاهی می‌ باشند و رستوران‌ هایی با خوش طعم ‌ترین و لذیذ ترین غذا های بین المللی دارد.
  • هتل کورینتیا سنت پترزبورگ: این هتل نیز جز هتل‌ های ۵ ستاره است و دارای ۳۸۷ اتاق می ‌باشد. نمای داخلی و بیرونی این هتل بسیار مجلل و باشکوه ساخته شده و همچنین دسترسی به اینترنت بی سیم در قسمت‌ های عمومی و اتاق‌ های آن به صورت رایگان امکان پذیر است. از جمله امکانات تفریحی این هتل می ‌توان به اجرای زنده موسیقی اشاره کرد. این هتل برای گردشگران علاقمند به فرهنگ و موزه گزینه مناسبی است.

تور روسیه اقساطی

امکانات و خدمات تور اقساطی روسیه

بلیط رفت و برگشت هواپیما: این خدمه دارای بلیط ‌های پروازی جهت رفت و برگشت از مبدا به مقصد مد نظر در تور اقساطی روسیه می‌ باشد.

رزرو هتل: این خدمت دارای هتل در مقصد مد نظر است. این رزرو عموماً شامل هتل‌ هایی است که دارای امکانات مختلف همراه با صبحانه می‌ باشد.

اخذ ویزای کشور روسیه: این خدمه برای کمک به مسافران گردشگران در فرایند اخذ ویزا جهت سفر به کشور روسیه می ‌باشد. این خدمه مواردی از جمله مدارک، اطلاعات لازم و راهنمایی‌ های مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی و غیره را ارائه می دهد.

گشت شهری: با استفاده از این خدمه شما عزیزان در تور اقساطی روسیه با راهنمایی‌ های محلی به بازدید جاذبه‌ های گردشگری و مکان‌ های دیدنی شهره ای مختلف این کشور می روید. گشت شهری شامل دیدن آثار تاریخی، بازار ها، موزه‌ ها و مواردی از این قبیل می‌ باشد.

ترانسفر بین شهری: ترانسفر بین شهری برای مواقعی است که شما در تور به شهر های مختلف سفر می‌ نمایید. در واقع شما را از یک شهر به شهر دیگر توسط قطار، اتوبوس و یا خودروی شخصی منتقل می کند.

ترانسفر فرودگاهی: این خدمه در واقع برای انتقال شما از فرودگاه به هتل و برعکس است.

تور لیدر فارسی زبان: در تور اقساطی روسیه شما، تور لیدر فارسی زبان جهت راهنمایی و پاسخ به سوالات گردشگران عزیز، در اختیار آن ها قرار می ‌گیرد.

راهنمای محلی: این خدمه در واقع در هر شهر از راهنمایان محلی جهت راهنمایی شما در بازدید جاذبه‌ های گردشگری استفاده می‌ نمایند و اطلاعات مورد نیاز را در رابطه با فرهنگ و مواردی از این قبیل در اختیار گردشگران و مسافران عزیز قرار می‌ دهند.

قیمت تور اقساطی روسیه

با توجه به نوسانات نمی توان یک رنج قیمتی معینی رو برای تور های اقساطی روسیه تعیین نمود. اما به طور کلی عوامل و پارامتر های مختلفی بر قیمت تور اقساطی روسیه موثر می ‌باشند. در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا برخی از عوامل موثر بر قیمت تور روسیه را ذکر نماییم. از جمله موارد موثر در قیمت تور اقساطی روسیه می ‌توان به هزینه ویزای روسیه، نرخ تبدیل ارز به ریال، قیمت بلیط هواپیما، تعداد ستاره ‌های هتل، محل اقامت، نوع اتاق مورد نظر که جهت اقامت در مدت زمان تور گردشگر در هتل انتخاب می ‌شود، تعداد همراهان و همسفران گردشگر در تور اقساطی و غیره اشاره نمود.

چنانچه شما عزیزان قصد خرید بلیط تور اقساطی روسیه رو دارید پیشنهاد ما به شما مراجعه به وب سایت باما سفر است. با ما سفر علاوه بر عرضه بلیط‌ های تور اقساطی روسیه، بلیط‌ های تور ارمنستان، تور مالدیو، تور بلغارستان و غیره را ارائه می ‌دهد.