تور ترکیه اقساطی

5/5 - (2 امتیاز)

 

رزرو و خرید تور ترکیه اقساطی یکی از بهترین و ارزان‌ترین روش‌های سفر ایرانیان به این کشور توریستی، پر جاذبه است. ترکیه 10 شهر توریستی و گردشگری دارد که تمام این مقاصد سفر توسط آژانس‌های مسافرتی در تورهای مجزا با شرایط اقساطی خاص و ویژه ارائه می‌شوند. رزرو این نوع تورهای گردشگری از مزیت‌های بسیار خوبی برخوردار است و بهتر است برای یکبار هم شده از این ظرفیت استفاده کنید. در این رابطه به شما پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا شما را با تورهای اقساطی ترکیه و شرایط رزرو آنها بیشتر آشنا کنیم.

راهنمایی سفر به ترکیه با تور اقساطی

ترکیه یکی از توریستی‌ترین کشورهای جهان است که به دلیل نزدیکی با ایران از نظر موقعیت جغرافیایی، سفر به آن مورد توجه اغلب خانواده‌های ایرانی قرار گرفته است. ترکیه دارای آب و هوایی معتدل است و به دلیل داشتن هتل‌های متعدد با قیمت‌های متنوع، مراکز خرید لوکس و لاکچری، جاذبه‌های گردشگری بسیار زیاد و امکانات رفاهی گسترده امروزه به بزرگترین مقصد گردشگری جهان تبدیل شده است. این کشور در تمام ایام سال، جشنواره‌ها و فستیوال‌های متنوعی را برای حضور و جذب بیشتر گردشگران تدارک می‌بیند تا سهم خود را از جذب گردشگران خارجی جهان افزایش دهد.

در حال حاضر شرکت‌های گردشگری بسیاری در زمینه ارائه خدمات تورهای ترکیه به مقصد شهرهای مختلف این کشور اعم از استانبول، آنکارا، آنتالیا، آلانیا، ازمیر، کوشی آداسی، وان و غیره برنامه‌ریزی می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که در اختیار دارید، یکی از این تورها را انتخاب کنید. در این بین به افرادی که قصد بازدید از چندین مکان در ترکیه را دارند، انتخاب تورهای ترکیبی بهترین گزینه خواهد بود.

مسافران و گردشگران ایرانی که قصد مسافرت به کشور زیبا و خوش آب و هوای ترکیه را دارند، می‌توانند با رزرو و خرید تور ترکیه اقساطی به این کشور زیبای تاریخی و پر جاذبه سفر کنند.

تور ترکیه اقساطی

شرایط خدمات تور ترکیه اقساطی

مسافران ایرانی که قصد استفاده از خدمات تور ترکیه اقساطی را دارند، تنها با داشتن گذرنامه معتبر با حداقل اعتبار 6 ماه می‌توانند از جاذبه‌های این شهر توریستی دیدن کنند. اتباع ایرانی بدون ویزا می‌توانند به مدت 90 روز در ترکیه اقامت داشته باشند و در طول این مدت نیز تنها باید به تفریح و گردش بپردازند و مجاز به فعالیت تجاری و تحصیلی نخواهند بود. گردشگران ایرانی در صورتی که بخواهند بیش از 90 روز در کشور ترکیه اقامت داشته باشند به دلیل غیرقانونی بودن باید از سفارت ترکیه برای دریافت ویزای کاری، ویزای تحصیلی یا غیره اقدام کنند.

تور اقساطی ترکیه

خرید و رزرو تور ترکیه یکی از متنوع‌ترین تورهای گردشگری است که به دلیل عدم نیاز به اخذ ویزا برای اتباع ایرانی از محبوبیت بسیاری برخوردار است. از طرفی دیگر، تور ترکیه به دلیل بالا رفتن نرخ ارز و گرانی سفر نسبت به دیگر کشورهای خارجی، امروزه یکی از ارزان‌ترین تورهای خارجی به شمار می‌رود و این امتیاز باعث شده که سالانه افرادی زیادی از ایران به این کشور سفر کنند.

کسانی که قصد سفر با تور ترکیه اقساطی را دارند، همواره در تعیین مقصد سفر و انتخاب یکی از شهرهای توریستی این کشور دچار تردید و سردرگمی می‌شوند. لازم است بدانید که استفاده از خدمات تورهای ترکیه که توسط آژانس‌های مسافرتی ارائه می‌شود نسبت به سفر انفرادی، هزینه‌های کمتری را به شما تحمیل خواهد کرد. خدمات تور ترکیه اغلب با بلیط رفت و برگشت با هواپیما، محل اقامت، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و تور لیدر فارسی همراه است و در برخی از تورها نیز برنامه گشت شهری نیز تدارک دیده می‌شود.

تور ترکیه اقساطی

بهترین زمان خرید تور ترکیه اقساطی

بهترین زمان برای سفر و رزرو تور اقساطی ترکیه، فصل بهار و پاییز است. اکثر شهرهای ترکیه در این ایام سال دارای آب و هوای متعادلی هستند. اما انتخاب زمان تور ترکیه بستگی به هدف شما برای سفر به این کشور را دارد، اگر قصد شما انجام تفریحات آبی است، باید فصل تابستان را هوا گرم‌تر است را برای زمان سفر خود انتخاب کنید. اگر اهل خرید و بازارگردی هستید، باید در اوایل تابستان و تعطیلات کریسمس که زمان برگزاری حراج‌های بزرگ ترکیه است، به این کشور در قالب تور گردشگری سفر کنید. پس قبل از رزرو و خرید تور ترکیه اقساطی باید هدف از سفر خود را مشخص کنید تا متناسب با آن زمان مناسبی را برای گردش و تفریح در این کشور انتخاب کنید.

تور اقساطی بدون پیش پرداخت

اگر قصد سفر به شهرهای توریستی و تاریخی ترکیه را دارید ولی نگران تامین مخارج و هزینه‌های سفر خود هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما از شرایط خدمات تور ترکیه به صورت اقساطی استفاده کنید. با این کار دیگر لازم نیست که به فکر چاره‌ای برای پرداخت هزینه‌های سنگین برخی از تورهای ترکیه به صورت یکجا باشید و می‌توانید هزینه‌های سفر را بعد از سفر و بدون پیش پرداخت به صورت اقساطی رزرو کنید. استفاده از خدمات تور اقساطی بدون پیش پرداخت این مزیت را دارد که تمام بودجه خود را صرف تفریح و گردش و خرید خواهید کرد و بعد از بازگشت و در فرصت مناسب اقدام به بازپرداخت اقساط تور ترکیه خواهید کرد.

یکی دیگر از مزایای رزرو تور ترکیه اقساطی بدون پیش پرداخت این است که از بین تورهای موجود، یک تور با کیفیت و با خدمات ویژه و متنوع را انتخاب کنید و از سفر خود لذت کافی را ببرید.

چگونگی رزرو تور ترکیه اقساطی

در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی مختلف پروازهای مستقیمی را به مقصد ترکیه و شهرهای گردشگری آن برگزار می‌کنند. مسافران بعد از سفر به ترکیه با هواپیما باید برای محل اقامت خود اقدام کنند. اما در صورت رزرو تور ترکیه اقساطی از طریق یک آژانس مسافرتی معتبر مانند باما سفر، از تخفیف‌های خاص هتل و بلیط هواپیما برخوردار خواهید شد. بنابراین با خرید تور ترکیه اقساطی از دفتر خدمات گردشگری و توریستی باما سفر، هزینه‌های سفر شما به میزان قابل توجهی کاهش می‌یاید و یک سفر ارزان را تجربه خواهید کرد. پس اگر به دنبال یک سفر بدون دغدغه و همراه با خدمات ویژه هستید، تنها چمدان‌های خود را ببندید و همه چیز را به کارشناسان این آژانس مسافرتی بسپارید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط و نحوه رزرو تورهای ترکیه با دفتر فروش باما سفر تماس بگیرید.